دادستان انتظامی مرکز وکلای قوه قضاییه از افتتاح دادسرای انتظامی استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲ 29 September 2020

کمال رئوف، دادستان انتظامی مرکز وکلا و کارشناسان رسمی استان تهران، در گفت وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،در رابطه با افتتاح دادسرای انتظامی استان تهران در روزهای گذشته, اظهار کرد: امروز، دادسرای انتظامی استان تهران افتتاح شد که وجود دادسراهای انتظامی در ۲۵ استان کشور, مرهون تلاش‌ها و تحولات بهادری جهرمی، رئیس مرکز است.

وی بیان کرد: تلاش مرکز وکلای قوه قضاییه بر این است که تا پایان مهرماه، دادسرای انتظامی سایر استان‌ها را نیز راه اندازی کند که این مهم با موافقت و صدور احکام بهادری جهرمی محقق خواهد شد.

دادستان انتظامی مرکز وکلای قوه قضاییه با اشاره به کاهش آمار تخلفات انتظامی تصریح کرد: بدنبال تحولات موفقیت آمیز صورت گرفته در مرکز وکلای قوه قضاییه، هدف این است که پرونده‌های ورودی به مراکز، از طریق تولید مواد آموزشی و رسانه‌ای به منظور آگاه سازی وکلا و کارشناسان رسمی کاهش پیدا کند و در این میان، کاهش عددی پرونده‌ها موردنظر مرکز نیست.

رئوف گفت: در گذشته، دادیاران و معاونان اظهارنظر، به صورت فیزیکی با یکدیگر تعامل و ارتباط داشتند که این موضوع متحمل هزینه‌های پستی و اطاله دادرسی می‌شد، امّا در حال حاضر، این ارتباط به صورت سیستمی است که هدف از انجام این کار و خدمات دیگر، الکترونیکی کردن نظام دادرسی انتظامی است که هم اکنون در مرحله پژوهش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار