امام جمعه چرداول:
امام جمعه چرداول اضافه کرد: تحریم اقتصادی بدترین ظلم در حق ملت ایران است ولی اتحاد و همدلی مردم و گوش دادن به فرامین مقام معظم رهبری و تکیه بر توانایی های داخلی و تولید داخل راهگشای مشکلات خواهد بود و از این گردنه سخت اقتصادی نیز همچون مشکلات زیادی که پشت سر گذاشته ایم، عبور خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۰۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 24 September 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام احمد امرایی افزود: هشت سال دفاع مقدس ما را در برابر تهدیدات و دسیسه های دشمنان مصون کرده است و امروز کشور ما با برخورداری از تجهیزات دفاعی، هیچ ابرقدرتی توان دست درازی و تهاجم به خاک ایران را نخواهد داشت.

وی با ذکر این نکته که در دوران دفاع مقدس کشور ما از کمترین تجهیزات نظامی برخوردار بود، یادآور شد: امروز بواسطه تکیه بر دانش بومی و نخبگان داخلی موفقیت های بزرگی در تمام عرصه ها بدست آورده ایم و در حوزه نظامی و تجهیزات مرتبط در دنیا حرف هایی برای گفتن داریم و ابرقدرت ها می دانند که جنگ نظامی با ایران امکان پذیر نیست و به جنگ اقتصادی و فرهنگی روی آورده اند.

حجت الاسلام امرایی با اشاره به شرایط کرونا گفت: مردم و هیات های مذهبی در عزاداری ایام دهه محرم نهایت رعایت پروتکل های بهداشتی را بعمل آوردند و ضمن مشارکت گسترده هیچ مشکل خاصی هم بوجود نیامد که بیانگر شعور و معرفت بالای مردم بود.

وی اضافه کرد: شهرداری سرابله در انجام خدمات عمومی و تعامل با مردم و نهادهای دیگر نهایت همکاری و تلاش های شبانه روزی را به عمل آورده و از مجموعه شهرداری می خواهیم تا قبل از فرارسیدن سرما و بارش باران نسبت به آسفالت معابر و کوچه ها و تعریض و تکمیل پل های تخریب شده اقدامات عاجل بعمل آورند.

سر و سامان دادن به یادمان شهدای گمنام شهر سرابله، مسقف کردن و تعمیر راه ارتباطی این یادمان، تخصیص چهار میلیارد ریال اعتبار این طرح و همکاری نهادهای متولی در این باره از دیگر موضوعاتی بود که حجت الاسلام احمد امرایی بر اجرای سریع آن ها تاکید کرد.

فرماندار چرداول نیز در این جلسه افزود: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس نه در برابر فقط رژیم بعث، بلکه در برابر قدرت های بزرگ ایستادگی و مقاومت کرد و با توکل بر خدا، فرهنگ ایثار و شهادت و وجود امام راحل در این جنگ نابرابر پیروز شدیم.

الیاس فتاحی اضافه کرد: فرهنگ نقش بزرگی در در ایجاد حس ولایت مداری، شهادت و ایثار جوانان داشت و با الگو پذیری از فرهنگ عاشورا ما قهرمان هشت سال دفاع مقدس بودیم.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم هجمه های دشمنان از طریق ماهواره و برنامه ریزی های متعدد و گذشت چهار دهه از عمر انقلاب، فرهنگ ایثار و شهادت در بطن جامعه و بویژه جوانان در حال گسترش و وزیدن است و همین فرهنگ و ایستادگی ملت سدی بزرگ در برابر دسیسه های دشمنان است.

وی به اقدامات خلاف قانون و تفاهم نامه های بین المللی توسط استکبار جهانی اشاره کرد و گفت :دشمن جنگ بزرگ اقتصادی را علیه کشور ما شروع کرده و راه برون رفت از این گردنه سخت، گوش دادن به فرامین مقام معظم رهبری، مقاومت و هوشیاری ملت و تکیه بر توانایی ها و تولیدات داخلی است.

فرمانده سپاه ناحیه چرداول هم گفت: به همان اندازه که برای برنامه های اقتصادی ارزش قائل هستیم باید بر اجرای برنامه های فرهنگی بعنوان زیربنای همه فعالیت ها حساسیت و اهتمام داشته باشیم.

سرهنگ هدایت سلیمانیان افزود: نباید به بهانه کرونا کارهای فرهنگی و عمرانی و خدمت به مردم تعطیل شود و مسئولین در هر مسئولیتی تلاش های خود را دوچندان کنند زیرا مردم ما لایق بهترین خدمات هستند.

وی بر سروسامان دادن وضعیت یادمان شهدای گمنام شهر سرابله تاکید کرد و بیان داشت: با تغییر نقشه این یادمان و ایجاد شبستان و المان با مسئولیت اداره کل نشر آثار دفاع مقدس کارهای آن در آینده نزدیک شروع خواهد شد.

فرمانده سپاه چرداول یادآور شد: در ایام کرونا باید نیازمندان را بیشتر در یابیم و در این مدت توسط سپاه سه هزار بسته غذایی در پنج نوبت در سطح شهرستان توزیع شده است.

سلیمانیان با تبریک هفته دفاع مقدس اضافه کرد: در این هفته برنامه های متنوع و فرهنگی با رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح بیش از ۱۴۰ پایگاه مقاومت شهری و روستایی برگزار خواهد شد./ع

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
استبداد کنونی حاکم بر کشور مولود دو عامل اصلی است اول فرهنگ طاغوت ساز ایرانی که قرنها حاکم بوده. دوم اعتقادات انحرافی دینی که با خودباوری و خشونت و تعصب همراه است. استبداد کنونی مرگبار ترین نوع استبدادهای تاریخ بشر است که منافع یا اعتقادت نادرست عده زیادی از حامیان حکومت در افزایش اقتدار و تداوم و مشروعیت بخشیدن به ظلم نقش دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار