کد خبر: ۹۰۱۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷ 22 September 2020

 

جلسه انتخاب شهردار رشت به تعویق افتاد

خزانه دار شورای اسلامی شهر رشت، گفت: امیدواریم در جلسه روز چهارشنبه هفته جاری با حضور و رای اکثریت اعضای شورای شهر یکی از دو گزینه نهایی به عنوان شهردار انتخاب شود.

اسماعیل حاجی‌پور، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درخصوص جلسه شورای شهر رشت با موضوع انتخاب شهردار، اظهار کرد: این جلسه که قرار بود ساعت ۱۸ دیروز (دوشنبه) برگزار شود، به ساعت ۲۰ موکول شد اما به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا برگزار نشد.

وی افزود: از ۱۱ عضو شورای شهر در جلسه انتخاب شهردار، بنده به همراه احمد رمضانپور، فاطمه شیرزاد، حامد عبداللهی، رضا رسولی، محمدحسن عاقل منش حضور داشتیم اما سید امیرحسین علوی، محمدحسن علیپور، حجت جذب، فرهام زاهد و بهراد ذاکری غایب بودند.

خزانه دار شورای شهر رشت تصریح کرد: بر اساس قانون برای برگزاری جلسات شورای اسلامی کلانشهر رشت حداقل هشت نفر باید حضور داشته باشند که به دلیل غیبت چند عضو، جلسه انتخاب شهردار به حد نصاب نرسید.

وی اضافه کرد: سید امیر حسین علوی عضو فعلی شورای شهر رشت و سید محمد احمدی معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان دو گزینه نهایی اعضای شورا برای انتخاب تصدی مدیریت شهرداری رشت هستند.

حاجی‌پور بومی بودن را یکی از ویژگی‌های مدنظر اعضای شورا برای انتخاب شهردار رشت دانست و گفت: هر دو گزینه نهایی برای انتخاب شهردار رشت باتجربه و متخصص هستند و اعضای شورا برای انتخاب از بین آنها کار بسیار سختی در پیش دارند.

وی تاکید کرد: یکی از وظایف اصلی شورا انتخاب شهردار است و شهر نمی‌تواند بدون شهردار بماند. امیدواریم در جلسه ساعت ۱۷ روز چهارشنبه هفته جاری با حضور و رأی اکثریت اعضای شورای شهر یکی از گزینه‌ها به عنوان شهردار انتخاب شود.

خزانه دار شورای شهر رشت با بیان اینکه شهرداری در حال حاضر با سرپرستی بسیار خوب ناصر عطایی اداره می‌شود و وی به نحو مطلوبی در حال پی گیری اجرای پروژه‌های عمرانی است. اضافه کرد: شش پروژه شهری که برای انجام آن با قرارگاه خاتم الانبیا تفاهم‌نامه منعقد شده، از پروژه‌های مهم رشت هستند و هر شخصی که به عنوان شهردار انتخاب شود باید با تلاش مضاعف اجرای این پروژه‌ها را پیگیری کرده و به اتمام برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار