فرمانده سپاه صاحب الامر (عج): اعتماد به نفس امروز ملت ما از ۸ سال دفاع مقدس نشأت گرفته است.
کد خبر: ۹۰۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸ 22 September 2020

عزت امروز را مرهون دفاع مقدس هستیم

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین, سردار شاهرخی در گفتگوی ویژه خبری شبکه قزوین گفت: فرهنگ دفاع مقدس این است که ما باور کنیم که ابر قدرت هستیم تا بتوانیم زیر یوق ذلت و اسارت نرویم.

وی افزود: امروز با تکیه بر توان داخلی به مهمترین ابزارهای تهاجمی و دفاعی دست پیدا کرده ایم و قابلیت صادرات آن ها را نیز داریم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) با اشاره به رهاوردهای 8 سال دقاع مقدس گفت: یکی از ویژگی های منحصر به فرد دفاع مقدس حضور مردم بود تا نیروهای مسلح با قوت قلب در برابر دشمنان بایستند.

سردار شاهرخی افزود: مردم که خود پدیدآورنده انقلاب بودند، برای حفظ انقلاب در برابر دشمنان خارجی تردید نکردند و هر کسی که توانمندی داشت وارد صحنه نبرد شد و پیروزی مهمی برای انقلاب اسلامی رقم زد.
 
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) خاطرنشان کرد: این پیروزی به طور قطع ناشی از رهبری و درایت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و حضور همه جانبه مردم در جبهه های نبرد حق علیه باطل بود.
 
سردار شاهرخی گفت: آغاز کنندگان تهاجم به کشورمان، اشراف اطلاعاتی دقیقی از کشور ما داشتند و با این ذهنیت که می توانند سریعاً تصرف کنند دست به تهاجم زدند اما از این موضوع غافل بودند که این انقلاب برای رضای خدا ایجاد شده است و هر کسی هر توانی دارد باید برای رضای خدا و حفظ انقلاب اسلامی هزینه کند.
 
وی با اشاره به بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب مبنی بر اینکه ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد گفت: مردم و نیروهای نظامی جان برکف به جبهه ها آمدند و از کیان انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی دفاع کردند و هر نیروی نظامی و ملتی اگر متکی به خدا باشد موفق خواهد شد.
 
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) افزود: حزب الله لبنان، فلسطینی ها، یمنی ها و سایر جنبش های اسلامی موجود در منطقه با تکیه بر خدای متعال در برابر زورگویی و تجاوز مستکبران ایستاده اند. 
 
سردار شاهرخی بااشاره به توان نیروهای انقلابی برای مقابله با دشمن در دوران دفاع مقدس گفت: مهمترین دستاورد 8 سال دفاع مقدس این بود که ما می توانیم در برابر دشمنان خارجی بایستیم و پیشرفت های مهم علمی و نظامی کسب کنیم.
 
وی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی تأکید کرد: راه نجات ما برای برون رفت از بحران های اقتصادی و تحریم ها این است که مسئولان قبول کنند که کشور در جنگ اقتصادی است و با تکیه بر توان مردم می توانیم از این بحران ها عبور کنیم.
 
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) با بیان اینکه دفاع مقدس آغازی برای بازگشت به هویت ماست، گفت: در دفاع مقدس توانستیم بازدارندگی ایجاد کنیم و دشمنان ما دیدند که آغاز کننده جنگ آنها هستند ولی پایان جنگ دیگر در دست آنها نیست.
 
سردار شاهرخی از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و مردم حاضر در آن صحنه خواست تا جلوی تحریف تاریخ دفاع مقدس را بگیرند.
 
وی افزود: اینکه ملت ما بر فرهنگ دفاع مقدس پافشاری می کنند باید در جامعه نمود پیدا کند.
منبع:صداوسیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار