کد خبر: ۸۹۸۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳ 13 September 2020
پرسنل اتوبوسرانی یاسوج هفت ماه دستمزد پرداخت نشده دارند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، کارگران اتوبوسرانی یاسوج در تماس با خبرنگار ایلنا، از عدم پرداخت معوقات مزدی خود خبر دادند.
آنها می‌گویند: از زمان آغاز بحران کرونا، دستمزد ما پرداخت نشده است؛ یعنی در این ماه‌های بحرانی که هزینه‌های زندگی خانوارها به شدت افزایش یافته، ما هیچ منبع درآمدی نداشته‌ایم.
این کارگران که هفت ماه است بدون دستمزد مشغول به کار هستند؛ از مسئولان درخواست دارند هرچه زودتر نسبت به پرداخت معوقات مزدی آنها اقدام کنند.
کارگران اتوبوسرانی یاسوج در عین حال نگران عدم پرداخت حق بیمه‌های خود هستند و می‌گویند: اگر حق بیمه‌های ما واریز نشود، در تمدید دفترچه‌های درمانی و برخورداری از خدمات درمانی به مشکل برمی‌خوریم.
در عین حال، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج ضمن تایید معوقات هفت ماهه کارگران اتوبوسرانی این شهر به رسانه‌ها گفته است: بیش از ۶۰ درصد فعالیت اتوبوسرانی یاسوج طی ایام کرونا و بازگشایی مدارس نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت.
وی اظهارکرد: وضعیت درآمد حمل و نقل شهر یاسوج مطلوب نیست و کارکنان این حوزه با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجهندکه باید فکری به حال این قشر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار