از کنفرانس تند یحیی تا کری های توییتری؛
بعد از پایان دربی پایتخت با پیروزی استقلال، حالا کری خوانی هواداران در شبکه های اجتماعی ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ 27 August 2020

به گزارش تابناک سمنان:  دربی پایتخت در حالی به پایان رسید که استقلالی ها در ضربات پنالتی پیروز مسابقه شدند و به فینال جام حذفی راه پیدا کردند. سرخ ها که تا با گل لحظات پایانی علی علیپور در آستانه یک برد دراماتیک قرار داشتند، در پایان بازی با ناراحتی شدید زمین را ترک کردند و شاهد خوشحالی شاگردان فرهاد مجیدی شدند. اما ماجرا تازه بعد از بازی شروع شد؛ جایی که یحیی گل محمدی با صحبت های تند خود، مسئولان فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس را مورد خطاب قرار داد و البته واکنش های کاربران شبکه های اجتماعی به حرف های او و نتیجه بازی که خواندنی هستند.

 

 

 

 

13:20 - مجیدی برخلاف بازی‌های قبل که «هیس» به سوی دوربین‌ها نشان می‌داد، این‌بار پس از پایان بازی و صعود تیمش به سوی همه بازیکنان تیمش را رفت و یک به یک آن‌ها را به آغوش کشید و برد را تبریک گفت. اولین پیروزی مجیدی در دوران سرمربیگری‌اش در دربی همزمان صعود به فینال جام حذفی شد تا این‌چنین سرمربی جوان آبی‌ها در آغوش بازیکنان‌اش به شادی بپردازد.

 

 


 

 

 

13:17 - نگران‌کننده ترین خبر بدون تردید در این روزها مصدومیت شیخ دیاباته است؛ مهاجم مالیایی استقلال که هر چند شب آرامی را در اولین دربی خود گذراند اما همچنان امید اول گلزنی آبی‌هاست. هر چند که یخ روی پای شیخ بسته شده اما خنده وی حاکی از آن است که مصدومیت جدی ندارد و استقلالی‌ها می‌توانند از او در ادامه راه جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بهره ببرند.

 

 



 

 

13:13 - اشک‌های امیرارسلان مطهری در آغوش علی ربانی مربی بدنساز استقلال و محمد دانشگر در آغوش داریوش شجاعیان، شاید کمتر در پس از پایان دربی دیده شد؛ دانشگر با گلزنی خود بهترین بازگشت ممکن را پس از گذراندن هفته‌ای سرشار از حواشی را پشت سر گذاشت و ارسلان مطهری که دوست داشت مقابل پرسپولیس با پیراهن استقلال هت‌تریک کند، پنالتی پیروزی‌بخش تیمش را به تور دروازه رادوشوویچ چسباند تا بعد از حذف با نفت و از دست دادن پنالتی در جام حذفی مقابل استقلال، این‌بار با پیراهن استقلال هم پنالتی‌اش را گل کند و هم به فینال برسد.

 


 


 

13:17- احمد سعادتمند در توضیح سفر به ایتالیا،ضمن رد مذاکره درباره سرمربیگری استراماچونی گفته است: تاریخ سفر از قبل مشخص شده بود و نمی‌دانستیم این تاریخ قبل از دربی خواهد بود؛ برخی از دوستان علاقه دارند تا برای باشگاه بزرگ استقلال مشکل درست کنند.

 

 


 

 

 

13:10 - حجت نظری عضو هیات مدیره باشگاه استقلال و عضو شورای شهر تهران شب گذشته و پس از پیروزی آبی‌پوشان، پیامی را در صفحه توییتری خود منتشر کرد و به عدم حضور مردان و زنان در ورزشگاه واکنش نشان داد و در بخشی از پیام خود نوشت: «شاید مردان اهل فوتبال این روزها بهتر حسرت زنان را درک کنند.»

 

 


 

 

 

 

13:05 - پژمان منتظری کاپیتان سابق استقلال و فعلی الخریطیات که توانست با این تیم در فصل جاری به لیگ ستارگان قطر صعود کند، در صفحه شخصی خود با انتشار پست و استوری نسبت به پیروزی آبی‌پوشان در دربی واکنش نشان داد و نوشت "همیشه قوی‌تر برمیگردیم".

 

 


 

 

 

13:03 - این هم یک واکنش جالب دیگر به پنالتی کریستین اوساگوآنا.

 

 


 

 

 

 

12:58 - صف پنالتی زن های پرسپولیس؛ نوبت به شجاع، امیری، کمال، ترابی، عبدی، کنعانی و نعمتی نرسید.

 

 


 

 

 

12:30 - آقا کریم و آقا مجید دو بازیکن شاخص فوتبال ایران در دهه 60 و 70 روی نیمکت استقلال و پرسپولیس؛ زمانی که در پرسپولیس هم بایکدیگر هم بازی بوده اند. خوش و بش آن ها پیش از مسابقه اتفاق افتاد.

 

 


 

 

 

12:47 - فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی هر دو تصویر توپ جمع کن جوان و استقلالی ورزشگاه آزادی را گرامی داشته اند؛ دم هردویشان گرم.

 


 

 

 

12:10 - شیخ دیاباته که در طول بازی تاثیر قابل توجهی در نمایش استقلال داشت، از گلزنی در وقت قانونی ناکام ماند اما پس از این که نخستین پنالتی را تبدیل به گل کرد، اینطوری مثل «ببر» خوشحالی خود را به نمایش گذاشت.

 

 


 

 

۱۱:۴۷ - در لحظه درگیری دقیقه ۳۰ مسابقه و در شرایطی که بازیکنان پرسپولیس اعتراض شدیدی به پیام حیدری داشتند، علی کریمی از جمع آبی ها خود را صف سرخ ها رساند که مهدی ترابی تلاش کرد با جدا کردن او از بروز یک دعوا جلوگیری کند.

 

 


 

 

 

۱۱:۴۵ - در بین بازیکنان پرسپولیس امید عالیشاه بهترین ضربه پنالتی را به ثمر رساند اما هم تیمی هایش بیش از اندازه در لحظات حساس بی تمرکز به توپ ضربه زدند.

 

 


 

 

 

۱۱:۴۱ - جای خالی فرشید اسماعیلی و علی علیپور از نگاه یک کاربر توییتر!

 

 


 

 

 

۱۱:۳۹ - کریستین اوساگوآنا پیش از کاشتن توپ روی نقطه پنالتیِ راموس وارش در دربی ۹۳. در شرایطی که جذب بازیکنان خارجی در فوتبال ایران متوقف شده، بعید است پرسپولیس با این مهاجم نیجریایی ادامه دهد، در حالی که او در نیم فصل گذشته یکی از پرطرفدارترین بازیکنان بود. اوساگوآنا در دوره حضورش در پرسپولیس عملکردش با ذوب آهن را زیر سوال برد.

 

 


 

 

 

۱۱:۳۰ - تقدیر ویژه روزبه چشمی از مهدی قائدی پس از پیروزی بزرگ استقلال در دربی؛ جای روزبه در دربی خالی بود و این پیروزی بدون او ارزشی دو چندان دارد.

 

 


 

 

 

۱۱:۲۹ - این هم توییت جالبی درخصوص ادعای استقلالی درباره نتیجه بازی

 


 

 

 

۱۱:۲۸ - محمد دانشگر در تمام لحظات مسابقه و به خصوص در هنگام ضربات ایستگاهی مشغول کری خواندن و شوخی کردن بود. او در نهایت در ثانیه های پایانی گل حساسی را برای تیمش به ثمر رساند تا یکی از قهرمان های بازی باشد.

 

 


 

 

۱۱:۲۵ - یحیی گل‌محمدی در بخشی از پست اینستاگرامی‌ اش با انتقاد از کارمندان و مدیران پرسپولیس نوشته: این تیم احتیاجی به دشمن نداره، تا دلتون بخواد فراوون تو خودی ها داریم.

 

 


 

 

 

۱۱:۲۰ - فرار و استارت وریا غفوری بعد از محرز شدن پیروزی آبی ها در ضربات پنالتی. او مستقیم به سمت سیدحسین حسینی دروازه بان تیم و دوست نزدیکش می‌دود.

 


 

 

 

۱۱:۰۶ - گل‌محمدی که حالا تمام پست هایش را آرشیو کرده، دقایقی قبل نوشته ای انتقاد از برخی از مدیران و کارمندان باشگاه منتشر کرد که نکات مختلفی در آن نهفته است.

 

 


 

 

 

 

۱۰:۵۷ - یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس که به دلیل نتیجه بازی و اظهاراتش در نشست خبری مورد انتقاد عده ای از هواداران پرسپولیس قرارداشت، تمام پست های خود در اینستاگرام را آرشیو کرد.

 

 

 


 

 

۱۰:۴۵ - محمدجواد آذری جهرمی وزیرارتباطات که از چند روز قبل از دربی پایتخت کنایه ها وکری های زیادی برایش از سوی هواداران در فضای مجازی منتشر شد دیشب پس از پایان بازی و در یک برنامه تلویزیونی در پاسخ به این جمله مجری برنامه که گفت:" به خاطر باخت تیمتان تسلیت می گویم." گفت:" تبریک می گویم به استقلالی ها که بعد از 5-6 سال بالاخره یک برد به دست آوردند."

 

 


 

 

 

 

۱۰:۳۰ - محسن پورحمیدی دروازه بان ذخیره استقلال از اولین کسانی بود که برای جشن پیروزی استقلال در ضربه پنالتی خود را به سیدحسین حسینی رساند که در آغوش بهزاد غلامپور گریه می‌کرد.

 


 

۱۰:۱۵ - این دربی یک تماشاگر زن هم داشت. بانویی در وی آی پی ورزشگاه آزادی که هویت او برای خبرنگار و عکاسان ما نامکشوف است.

 


 

 

 

۱۰:۰۰ - مهدی شیری مدافع راست پرسپولیس به وضوح از تعویض زودهنگامش در ۲۰ دقیقه ابتدایی دربی عصبانی و ناراحت بود. این اتفاقی است که کمتر برای بازیکنان این بازی حساس و دشوار رخ می‌دهد.

 


 

 

 

 

02:18 - شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس بعد از شکست در دربی 93، پستی کنایه‌آمیز در صفحه خود منتشر کرد و در بخشی از آن نوشت: "جام حذفی، جام شگفتی‌هاست!" تا این‌گونه برد استقلال را حاصل یک شگفتی بداند.

 

 


 

 

 

02:11 - تقابل شادی و غم شاید بهترین روایت از قاب منتشر شده در صفحه اینستاگرامی میلاد زکی پور دفاع چپ آبی‌ها باشد؛ وی تصویر شکار شده از لحظه به ثمر رسیدن پنالتی ارسلان مطهری و پنالتی پیروزی‌بخش تیمش را در صفحه خود با هشتگ استقلال قرار داده است.

 

 


 

 

 


02:06 - مهدی قایدی انگار پیش از شروع دربی قول و قراری را با همسر خود درباره گلزنی در این دیدار سرنوشت‌ساز گذاشته بوده است؛ او در استوری خود گل تماشایی‌اش به پرسپولیس را که حاصل یک لایی به بشار رسن و ضربه‌ای فنی به گوشه دروازه رادوشوویچ بود را تقدیم به همسرش کرد.

 

 


 

 

 


02:01 - محمد دانشگر یکی دیگر از ستارگان استقلال در جدال مقابل پرسپولیس، در استوری جالب‌توجه تصویری از احمد نوراللهی منتشر کرد و از کاپیتان پرسپولیس که شب بسیاری سختی را با از دست دادن پنالتی گذراند، به عنوان یک "رقیب دوست داشتنی" یاد کرد.

 

 


 

 

 


1:51 - مهدی قایدی ستاره آبی‌ها در توئیتی که آن را به صورت استوری در صفحه اینستاگرامی خود هم منتشر کرد، واکنشی جالبی به نتیجه امشب داشت و آن را به شماره پیراهن خود مرتبط ساخت؛ وی که یک تکنیکی و تماشایی را خیلی زود در دقیقه 4 وارد دروازه پرسپولیس کرد، عدد 4 که دقیقه گل‌زنی خود بود را در کنار 6 گلی که آبی‌ها در مجموع جریان بازی و ضربات پنالتی زدند قرار داد و آن را برابر با شماره پیراهن خود دانست و عبارت «اوف اوف» به این اتفاق واکنش نشان داد.

 

 


 

 

 

 

1:40 - استوری مهدی مهدوی کیا؛ تبریک به آبی ها بابت حضور در فینال.

 

 


 

 

 

 

1:30 - خبرورزشی با تیتر «شیرفرهاد» به پیروزی استقلال پرداخته و جمله گل محمدی را نیز در پایین صفحه قرار داده: «تبریک به آن هایی که می‌خواستند استقلال برنده دربی باشد».

 


 

 

 

01:17 - چرا کمال کامیابی نیا در ترکیب حضور نداشت؟ او وقتی آمد یک پاس گل داد و 9 کنش دفاعی داشت و نرخ 89 درصد پاس صحیح را ثبت کرد.

 


 

 

 

01:15 - حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس و مدافع نساجی در لیگ نوزدهم، در توییتی کنایه‌آمیز خطاب به بازیکنان استقلال، اتفاقات دیدار یک هشتم نهایی فصل گذشته جام حذفی مقابل سایپا را برای بازیکنان استقلال یادآوری کرد؛ دیداری که برخی بازیکنان آبی‌پوش از استرس بازی، از ایستادن پشت توپ پنالتی امتناع کردند تا آبی‌ها شکست بخورند و خیلی زود با جام وداع کنند.

 

 


 

 

 

01:07 - فرشید اسماعیلی بازیساز استقلالی‌ها که داشت شب خوبی را مقابل پرسپولیس می‌گذراند، در اواسط نیمه دوم و در صحنه‌ای که دقیقا مصدومیت و خروج وی باعث به ثمر رسیدن گل برای سرخ‌پوشان شد، از ناحیه دنده آسیب دید و انگار فعلا نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. وی پس از این بازی در پستی اینستاگرامی خطاب به هواداران استقلال گفت که جای آن‌ها در پیروزی امشب بسیار خالی بوده است و برد را به هواداران تیمش تبریک گفت.

 

 


 

 

 

01:03 - داریوش شجاعیان و روزبه چشمی که امشب از روی سکوها نظاره‌گر پیروزی تیمشان در دربی 93 بودند و به هم‌تیمی های خود روحیه می‌دادند، در پایان بازی عکسی مشابه از خود را که در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند در صفحه اینستاگرام خود منتشر کردند تا این‌چنین به برد تیم‌شان واکنش نشان دهند؛ جالب آن‌که ایموجی‌هایی که شجاعیان به کار برده شاید پیغامش این باشد که می‌خواسته شباهت ویژه‌ای که این دو ستاره استقلال به یکدیگر به لحاظ ظاهری پیدا کرده‌اند را در این قاب نشان بدهد.

 


 

00:56 - وبسایت توتو مرکاتو با خبری دررابطه با جزییات مذاکرات مدیران استقلال و سرمربی سابق استقلال این خبر را منتشر کرده است:

«استقلالی ها  پیشنهاد خود برای قراردادی دو ساله به استراماچونی را با رقمی قابل توجه ارائه کردند و وزیر ورزش ایران نیز گام‌هایی در راستای هموار شدن مسیر مذاکرات برداشته است».

 

 


 

 

00:48 - کیاوش عزیزی خبرنگار میدانی سایت ورزش سه ویدیوی جالبی را گرفته که یکی از هواداران استقلال برای تیمش شعری جالب می‌خواند؛ برخی از آن ها امشب در خیابان از تیمشان تشکر کردند. 

 

 


 

 

 

 

00:46 - شهیدی که امشب علی علیپور پس از گلزنی خود تصویرش را مقابل دوربین‌ها نمایش داد، شهید ورزشکار علی علیپور از محله جوانمرد قصاب شهرری بود؛ وی سه ماه قبل از مادر شهید خواسته بود برایش دعا کند و او که حالا دعای مادر را اجابت شده می‌دید، تصویر شهید هم‌نام خود را زیر پیراهنش به دوربین‌ها نشان داد

 

 


 

00:45 - افشین خماند روزنماه نگار ورزشی درباره دربی نوشته: بازنده خوب بودن هنری است که یحیی گل‌محمدی هم نداشت،استاد اگر دقیقه ۹۳ گل نمی‌خورد،اگر مهاجمت درست پنالتی می‌زد کی زور اون که می‌خواست می‌رسید ؟

 


 

 

00:44- این هم سوال جالبی است که در شبکه های اجتماعی مطرح شده؛ شما پاسخ دهید: «‏شما اگه مربی بودید اوساگونا اولویت نهمتون بود برای پنالتیا یا دهم؟»

 

 


 

 

 

00:40 - یکی از حواشی دیده نشده دربی 93؛ لحظه ای که شجاع و دیاباته می‌رفتند که گلاویز شوند!

 

 


 

 

00:36 - واکنش حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس به شکست این تیم در ضربات پنالتی.

 


 

 

 


00:30 - این سلفی هم یادگاری استقلالی ها از حذف پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی 98-99 است.

 

 


 

 

 

00:26 - ماکت پرسپولیسی ها که در یک سکوجانشین هواداران شده بود؛ هواداران پرسپولیس 30 هزار تومان بابت چاپ این بنرها پرداخت کردند تا دستکم به این شکل در ورزشگاه آزادی تماشاگر دربی باشند.

 


 

 

 

00:25 - برخی از کاربران خوش ذوق در توییتر، ورزشگاه خالی آزادی را به «هایپر مارکت» تشبیه کرده اند. تقریبا در همه جای استادیوم تبلیغاتی وجود دارند و البته شاید سوال باشگاه ها این باشد که چه سهمی از این تبلیغات دارند؟!

 

 


 

 

 

 

00:19 - در غیاب داریوش شجاعیان، نقش پارتنر شادی پس از گل محمد دانشگر را امیر ارسلان مطهری ایفا کرد؛ گلی که علیه رویای فینالیست شدن پرسپولیس بود و از مدافع مغضوب آبی‌ها یک چهره محبوب ساخت تا با گل دانشگر همه معادلات به هم بریزد و در نهایت با پایان پنالتی‌ها جشن شادی در اردوی استقلال بر پا باشد.

 

 


 

 

 

00:16 - سیاوش یزدانی بی‌تاب بازی در دربی 93 بود و با وجود مصدومیت از کادرفنی مطالبه داشت تا وی را به زمین بفرستند اما فرهاد ریسک نکرد و نام او را از لیست خود خط زد تا مثل بسیاری از روزهای فصل، یزدانی از روی سکو تیمش را نظاره کند. شیخ دیاباته هم که اولین دربی خود را تجربه می‌کرد نتوانست طلسم گل نزدن مهاجمان خارجی استقلال در دربی را بشکند و شب آرامی را مقابل پرسپولیس گذراند؛ خدامرادی هم که یکی از بازیکنان جوان ترکیب استقلال است برخلاف دیدارهای گذشته امشب کاملا تمام بازی را از روی نیمکت تماشا کرد. اما این قاب شکار شده از شادی سه نفره یزدانی، دیاباته و خدامرادی نشان از همدلی در اردوی آبی‎ها دارد که سه چهره با تاثیراتی مختلف در نتیجه به دست آمده گرد هم آمده‌اند و شادمان از صعود به جام حذفی هستند.

 

 


 


 

00:13 - بدون تردید در مسیر عمل به وعده‌هایش اگر فرهاد مجیدی داریوش شجاعیان را در کنار خود می‌داشت، شاید خیلی گره کمتری در کارش می‌افتاد اما قوانین سازمان لیگ نگذاشت داریوش در مستطیل سبز در کنار آبی‌ها باشد و تنها تماشاگر دیدارهای پایانی این تیم در پس از کرونا بود؛ او جور غیبت همه هواداران آبی در ورزشگاه را در این بازی‌ها کشید و امشب هم در آغوش مجیدی به جشن و شادی پرداخت. شجاعیان از دو هفته دیگر در آسیا می‌تواند برای آبی‌ها به میدان رود.

 

 


 

 

00:09 - پست اینستاگرامی هادی طباطبایی عجیب است و در شبکه های اجتماعی مورد انتقاد از سوی پرسپولیسی ها و تمجید از طرف استقلالی ها قرار گرفته.

 


 

 

 

 

00:07 - نظرات کارشناسان داوری درباره این صحنه و مورد مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه استقلال متناقض است، اما همانطور که محسن ترکی گفت در مجموع نمایش داوری کم نقص بود. هرچند که طرفداران هر دو تیم همچنان اعتراض به داوری را ادامه می‌دهند.

 

 


 

 

 

00:06- دوئل فرهاد و یحیی دوباره با نتیجه 2-2 به پایان رسید اما این بار شاگردان مجیدی با خوشحالی زمین را ترک کردند؛ این یک برد ویژه برای استقلال و مجیدی است. نتیجه ای که شاید خیال هواداران از کادرفنی را راحت کند.

 

 


 

 

 


00:04 - مسعود ریگی فرمان جنگده میانه میدان آبی‌ها هر چند که گفته شد در جریان بازی اخطار گرفته است و دوربین‌های تلویزیونی از شکار آن غافل مانده‌اند، اما لیست پایان بازی مشخص کرد که ریگی اخطاری در این بازی از حیدری نگرفته و می‌تواند در فینال تیمش را همراهی کند تا استقلال بدون محروم بتواند مقابل تراکتور صف‌آرایی کند.

 


 

00:01 - وریا غفوری کاپیتان استقلالی‌ها پس از پیروزی امشب این تیم در شهرآورد پایتخت در استوری و توئیتی جنجالی نوشت که آن‌ها موفق به شکست یک قدرت شده‌اند!

 

 


 

 

 

23:58 - مرتضی کرمانی مقدم در گفتگو با ایسنا: درباره تعویض های بازی باید بگویم گل محمدی تعویض های خوبی انجام داد اما در اواخر بازی با بیرون کشیدن علیپور و بشار رسن اشتباه بزرگی انجام داد چون این دو بازیکن می توانستند در ضربات پنالتی به تیم کمک کنند.

 

 


 

23:52 - شجاع خلیل زاده در میکسدزون: هر دو تیم بازی زیبایی را ارائه کردند، ولی ما یک سطح بهتر از استقلال بودیم. به نظرم حق‌مان حتی مساوی هم نبود و باید پیروز می‌شدیم. به‌هرحال به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

 

 


 

 

23:51 - کاربری به نام علیرضا جوادی با انتقاد از سرمربی پرسپولیس در توییتر نوشته است: «‏یحیی گل‌محمدی: قرار بود پنالتی را نفر اول مهدی ترابی بزند اما خود آقای نوراللهی درخواست کرد که نفر اول باشد.» خب شما نباید مخالفت کنی؟

 

 


 

 

 

23:50 - گیتاریست آبی ها می‌گوید انرژی «40 میلیون هوادار» را در لحظه پنالتی حس می‌کرده. او پنالتی را به زیباترین شکل ممکن زد و دروازه پرسپولیس فرو ریخت و استقلال به پیروزی شیرینی رسید.

 


 

23:46 - یکی از کاربران توییتر به نام کایوت به کری خوانی استقلالی ها درباره اوساگوآنا اینطور پاسخ داده است: «بازم خدا رو شکر توپ فرشید اسماعیلی ۴ساله  تو فضاست و توپ اوساگونا اونجا احساس غریبی نمی‌کنه.»

 


 

 

 

 

23:43 - اوساگوآنا بیشترین میزان انتقاد را بین هواداران پرسپولیس تجربه می‌کند؛ او در طول مسابقه عملکرد بسیار ضعیفی داشت و پنالتی را هم به آسمان زد تا خیلی از هواداران پرسپولیس آرزو کنند ای کاش پروازهای نیجریه به تهران همچنان بسته می‌بود!

 

 


 

 

23:40- اشک های سیدحسین حسینی در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفته است؛ او که پنالتی اول پرسپولیس را سیو کرد، به شکلی کاملا احساسی پیروزی را جشن گرفته است.

 


 

23:25- ژست خوشحالی دانشگر را می‌توان عکس دربی 93 انتخاب کرد؛ جایی که مثل لوتی ها با سبیل منحصر به فردش حرکت می‌کند. بازیکنی که از فرش به عرش رسیده؛ از فوتبالیست اخراجی به ستاره منجی در دربی.

 

 


 

23:20 - علی علیپور امروز به دو رکورد ویژه رسید و شاید با یک پیروزی می‌توانست بهترین شب این فصلش را سپری کند اما نشد. او هم از رکورد گلزنی کلانی با پیراهن پرسپولیس عبور کرد و هم به چهار گل در دربی رسید که برای هواداران هر دو تیم عدد خاصی است.

 

 


 

 

 

 

23:14 - این تصویر استثنایی از لحظه ای است که پنالتی مطهری از خط گذشته و استقلال به فینال صعود کرده؛ فریاد عجیب و غریب یاران وریا غفوری.

 

 


 

23:10 - خدا شاهده تا وقتی که جواد نکونام اوساسونا بود بابام هی می گفت بازی اوساگونا رو نشون نمیده؟ حالا که اوساگونا تو پرسپولیسه هی میگه اخه چی تو اوساسونا دیده که هی بازیش میده (لئونه)

 


 

23:05 - مهدی ترابی در میکسدزون گفت که بعد از درخواست نوراللهی قرار شد پنالتی پنجم را بزند که با ناکامی اوساگوآنا و نوراللهی، وقت به او نرسید.

 


 

23:04 - شیخ دیاباته با چهره خندان و به زبان فارسی در مقابل خبرنگاران گفت: امروز خیلی خوب بود و خیلی خوب بازی کردیم. خیلی خوشحالم.

 


 

 

 

23:03 - توپ پنالتی اوساگونا پیدا شد.  (بلو آرمین)

 


 

23:02 - نقطه کلیدی صحبت های یحیی گل محمدی درباره بازی جایی بود که گفت احمد نوراللهی درخواست کرده پنالتی اول را بزند؛ ضربه ای که به گل نشد تا وضعیت پرسپولیس پیچیده شود.

 


 

 

23:01 - حسین عسگری و رضا سخندان معتقدند که یک پنالتی باید برای پرسپولیس اعلام می‌شد، همچنین سخندان و عسگری هم می‌گویند برخورد اسماعیلی با مدافعان پرسپولیس خطا بوده است.

 

 


 

 

 

23:00 - خانواده ناصر حجازی در مقابل تصویر او با پرچم استقلال پیروزی در دربی را جشن گرفته و این عکس یادگاری را ثبت کرده اند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار