فرارونوشت: سود ۱۸ درصد برای سپرده‌های دو ساله شاید خیلی چشمگیر نباشد بخصوص اگر آن را با منافع حاصل از حضور در بازار‌های ارز و طلا مقایسه کنیم، اما سرمایه‌گذاری در آن بازار‌های ریسک دارد و دانش زیادی می‌طلبد. برای همین بعضی‌ها ترجیح می‌دادند برای امنیت بیشتر سرمایه خود را در صندوق‌های سرمایه‌گذاری بورس با سود تضمین شده ۲۰ تا ۲۴ درصد نگهداری کنند. حالا سود سپرده گذاری در بانک فاصله خود را با عدد ۲۴ درصد کم کرده و به‌نظر می‌رسد برای آن‌هایی که اهل ریسک نیستند جذابیت بیشتری پیدا کرده است. ضمن اینکه گاهی بانک‌ها حاضر می‌شوند به بعضی سپرده‌های خاص سود بیشتری هم پرداخت کنند.
کد خبر: ۸۸۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳ 21 August 2020
نرخ سود سپرده بانکی در حال حاضر بین هفت تا ۱۸ درصد است و این انتخاب شماست که کدام بانک و کدام حساب سپرده را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید. شورای پول و اعتبار در آخرین مصوبه خود، سقف نرخ سود بانکی را برای انواع حساب‌های سپرده افزایش داد. در این مصوبه سه نوع سپرده جدید هم علاوه بر مدل‌های قدیمی اضافه شده و بانک‌ها می‌توانند در کنار سپرده یک ماهه و یک ساله، حساب‌های سه ماهه، شش ماهه و دو ساله هم داشته باشند. برخی بانک‌ها این نوع سپرده‌های جدید را هم در اختیار مشتریانشان گذاشته‌اند، ولی بعضی دیگر همچنان در همان دوگانه یک ماهه و یک ساله باقی مانده‌اند. در این گزارش نرخ سود انواع سپرده‌های ۱۵ بانک را بررسی کرده‌ایم.
 
سقف سود سپرده‌های بانکی در ۱۵ بانک
شش بانک یعنی ملی، سپه، مسکن، پاسارگاد، کشاورزی و شهر سپرده‌هایشان را مطابق مصوبه شورای پول و اعتبار چیده‌اند و همان نرخ سود یعنی ۱۰ درصد برای یکماهه، ۱۲ درصد برای سه‌ماهه، ۱۴ درصد برای شش ماهه، ۱۶ درصد برای یکساله و ۱۸ درصد برای دو ساله را در نظر گرفته‌اند. بانک‌های ملت، تجارت، صادرات، رفاه، آینده، سرمایه، سینا و دی، صرفا حساب‌های کوتاه‌مدت یک ماهه با سود هشت تا ۱۰ درصد و حساب‌های بلندمدت یک ساله با سود ۱۵ تا ۱۶ درصد ارائه می‌کنند. در این بین بانک گردشگری هم حساب‌هایش را به صورت یک ماهه، سه‌ماهه، شش‌ماهه، ۹ ماهه و یک‌ساله با نرخ سود ۱۰ تا ۱۵ درصد دسته‌بندی کرده است.
 

بانک ملی: سود سپرده سرمایه‌گذاری بانک ملی درست مطابق با مصوبه شورای پول و اعتبار است. این بانک به سپرده‌های کوتاه‌مدت عادی یک ماه ۱۰ درصد سود می‌دهد. سود سپرده سه ماهه ۱۲ درصد و شش ماهه ۱۴ درصد اعلام شده است. بانک ملی دو نوع سپرده بلندمدت دارد. سپرده‌های یک ساله مشمول سود ۱۶ درصدی و سپرده‌های دوساله مشمول سود ۱۸ درصدی می‌شوند. حداقل مبلغ سپرده‌گذاری در بانک ملی ۵۰ هزار تومان است.

بانک سپه: بخشنامه بانک مرکزی روی سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک سپه هم تاثیر گذاشته و اینطور که از اطلاعات سایت این بانک می‌توان فهمید، مشتریان بانک سپه علاوه بر سپرده‌های یک ماهه و یک ساله می‌توانند سراغ گزینه‌های سه‌ماهه، شش‌ماهه و دو ساله هم بروند. نرخ سود سپرده‌های یک‌ماهه ۱۰ درصد، سه‌ماهه ۱۲ درصد، شش‌ماهه ۱۴ درصد، یکساله ۱۶ درصد و دوساله ۱۸ درصد در نظر گرفته شده است. در کنار این حساب‌های سپرده، بانک سپه طرح سمن را هم در اختیار مشتریانش گذاشته. در این طرح سپرده‌های کوتاه‌مدت شش ماهه سود ۱۵.۲۳ درصدی و سپرده‌های بلندمدت یک ساله ۱۶.۰۴ درصد است که بیشتر از سپرده‌های عادی به نظر می‌رسد. حداقل مبلغ برای افتتاح حساب سپرده طرح سمن، ۱۰۰ هزار تومان اعلام شده و مبلغ سپرده‌گذاری باید مضربی از ۱۰۰ هزار تومان باشد.

بانک ملت: سپرده‌های بانک ملت مثل گذشته به دو نوع سپرده کوتاه‌مدت و بلندمدت تقسیم شده و در سایت این بانک خبری از سپرده‌های سه‌ماهه، شش‌ماهه و دو ساله نیست. در بین بانک‌هایی که همچنان از سیستم کوتاه‌مدت یک ماهه و بلندمدت یک ساله برای تقسیم‌بندی انواع سپرده‌هایشان استفاده می‌کنند، بیشترین سود را پرداخت می‌کند. این بانک برای سپرده‌های کوتاه‌مدت، هشت درصد و برای سپرده‌های بلندمدت ۱۶ درصد سود در نظر گرفته است. بررسی گزارش عملکرد بانک ملت که در سایت کدال منتشر شده نشان می‌دهد این بانک در ماه گذشته ۳۸.۵ هزار میلیارد تومان سپرده بلندمدت یکساله داشته و به آن ماهانه ۵۱۶ میلیارد تومان معادل ۱۶.۰۵ درصد سالانه سود داده است.

بانک کشاورزی: سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک کشاورزی، منطبق با بخشنامه بانک مرکزی است. یعنی این بانک به سپرده‌های کوتاه‌مدت عادی یک‌ماهه ۱۰ درصد، سه‌ماهه ۱۲ درصد، شش‌ماهه ۱۴ درصد، یکساله ۱۶ درصد و دوساله ۱۸ درصد سود می‌دهد. برای استفاده از چنین سودی، سپرده شما باید دست نخورده در حساب بانک کشاورزی باقی بماند.

بانک صادرات: سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک صادرات بین هفت تا ۱۵ درصد سود می‌دهند. سپرده‌های کوتاه‌مدت عادی سود هفت درصدی دارد و سپرده کوتاه‌مدت امید به مشتریان سود ۱۰ درصدی پرداخت می‌کند. در کنار سپرده‌های کوتاه‌مدت، بانک صادرات به کسانی که نگاه بلندمدت دارند و می‌خواهند حداقل یک سال در بانک صادرات سرمایه‌گذاری کنند، سود ۱۵ درصدی پرداخت می‌کند. بررسی گزارش عملکرد ماهانه بانک صادرات در سامانه کدال نشان می‌دهد این بانک در ماه گذشته حدود ۶۵.۸ هزار میلیارد تومان سپرده بلندمدت یکساله داشته و به آن سود ماهانه ۸۱۳ میلیارد تومانی پرداخت کرده است. این یعنی میانگین نرخ سود سپرده‌های یکساله بانک صادرات حدود ۱۴.۸ درصد سالانه است.

بانک تجارت: اگر بخواهید نرخ سود سپرده بانک تجارت را از سایت این بانک پیدا کنید، به نتیجه نخواهید رسید. چراکه روی سایت بانک خبری از سود سپرده‌ها نیست و صرفا شرایط افتتاح حساب اعلام شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد بانک تجارت دو نوع حساب سپرده سرمایه‌گذاری دارد که مدل کوتاه‌مدت آن یک ماهه و با نرخ سود ۱۰ درصد است و مدل بلندمدت به صورت یکساله با نرخ سود ۱۶ درصد در نظر گرفته شده است. بررسی گزارش عملکرد بانک تجارت در سامانه کدال نشان می‌دهد این بانک در ماه گذشته حدود ۷۱ هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان سپرده بلندمدت یکساله داشته و به این سرمایه حدود ۹۹۵ میلیارد تومان سود ماهانه پرداخت کرده است که معادل سالانه آن می‌شود حدود ۱۶.۷ درصد و نشان می‌دهد این بانک سپرده‌هایی با نرخ سود بالاتر از ۱۶ درصد دارد.

بانک مسکن: حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری در بانک مسکن ۵۰ هزار تومان است. با چنین مبلغی می‌توانید سپرده‌های کوتاه‌مدت عادی یک ماهه با سود ۱۰ درصدی باز کنید. اگر کاری با سرمایه‌تان ندارید، می‌توانید سراغ سپرده‌های سه ماه با سود ۱۲ درصدی یا سپرده‌های شش‌ماهه با سود ۱۴ درصدی بروید. سپرده‌های بلندمدت یکساله با سود ۱۶ درصد و بلندمدت دوساله با سود ۱۸ درصد از دیگر گزینه‌های پیش روی شما هستند. اگر نمی‌دانید که تا چه مدت می‌توانید سرمایه‌تان را سپرده‌گذاری کنید، بهتر از سراغ حساب‌های بلندمدت بروید. اگر قبل از سررسید پولتان را از حساب خارج کنید، نرخ سود بر اساس آخرین دوره محاسبه می‌شود. مثلا اگر سپرده دو ساله داشته باشید و بعد از هفت ماه پولتان را از حساب خارج کنید، نرخ سود سپرده‌های شش ماهه یعنی ۱۴ درصد برای سرمایه‌تان در نظر گرفته می‌شود.

بانک رفاه: اگر فکر می‌کنید ممکن است در میانه سرمایه‌گذاری پول لازم شوید و مجبور باشید از حساب سپرده‌تان برداشت کنید، می‌توانید روی بانک رفاه حساب باز کنید. این بانک هنوز سپرده‌های خود را با مصوبه شورای پول اعتبار هماهنگ نکرده و آنطور که از اطلاعات سایتش پیداست، صرفا سپرده کوتاه‌مدت یک ماه با سود ۱۰ درصدی و سپرده بلندمدت یک ساله با سود ۱۵ درصدی دارد. حداقل مبلغ برای افتتاح حساب کوتاه‌مدت ۵۰ هزار تومان و بلندمدت ۱۰۰ هزار تومان است. بانک رفاه امکان برداشت از حساب بلندمدت قبل از سررسید را در اختیار مشتریانش گذاشته. آن‌ها می‌توانند قبل از سررسید حداکثر دو مرتبه از حسابشان پول برداشت کنند، بدون اینکه نرخ سود سپرده تغییری کند یا مشمول جریمه شود.

بانک پاسارگاد: همزمان با مصوبه شورای پول اعتبار برای تعیین حداکثر نرخ سود سپرده‌های بانکی، بانک پاسارگاد تغییراتی در انواع سپرده خود ایجاد کرد و نرخ سود را بر اساس همان سقف تعیین شده در بخشنامه بانک مرکزی در نظر گرفت. یعنی سپرده‌های کوتاه‌مدت عادی یک‌ماهه ۱۰ درصد، سه‌ماهه ۱۲ درصد، شش‌ماهه ۱۴ درصد، یکساله ۱۶ درصد و دوساله ۱۸ درصد. برای افتتاح حساب سپرده در بانک پاسارگاد حداقل مبلغ ۵۰ هزار تومان تعیین شده و مبلغ سپرده باید مضربی از همین رقم باشد. اگر زودتر از سررسید از حساب‌های سپرده پول برداشت کنید، نرخ سود بر اساس مقطع قبلی با نیم درصد جریمه محاسبه می‌شود. مثلا اگر سپرده یک ساله داشته باشید و سر ۹ ماه از حسابتان پول برداشت کنید، نرخ سود بر اساس سپرده شش‌ماهه و با نیم درصد جریمه یعنی نهایتا به جای ۱۶ درصد، ۱۳.۵ درصد محاسبه خواهد شد.

بانک شهر: سپرده کوتاه‌مدت یک ماهه بانک شهر سود ۱۰ درصدی دارد. اگر کاری با سرمایه‌تان ندارید، می‌توانید سراغ سپرده‌های سه ماه با سود ۱۲ درصدی یا سپرده‌های شش‌ماهه با سود ۱۴ درصدی بروید. سپرده‌های بلندمدت یکساله با سود ۱۶ درصد و بلندمدت دوساله با سود ۱۸ درصد از دیگر گزینه‌های پیش روی شما هستند. اگر یک میلیون تومان در سپرده‌های بلندمدت دو ساله سرمایه‌گذاری کنید، ماهانه حدود ۱۵ هزار تومان و در مجموع پایان دوره حدود ۳۶۰ هزار تومان سود خواهید کرد.

بانک سینا: آنطور که در سایت بانک سینا آمده، این بانک صرفا سپرده‌های کوتاه‌مدت یک ماهه و بلندمدت یک ساله دارد. نرخ سود سپرده‌های کوتاه‌مدت بانک سینا ۱۰ درصد است، ولی صحبتی از نرخ سود سپرده بلندمدت در این بانک نشده. با این وجود، بررسی‌ها نشان می‌دهد بانک سینا به سپرده‌های بلندمدت یکساله، ۱۶ درصد سود پرداخت می‌کند.

بانک آینده: حداقل مبلغ سپرده‌گذاری در بانک آینده ۱۰ هزار تومان است که نسبت به مبالغ ۵۰ یا ۱۰۰ هزار تومانی بقیه بانک‌ها کمتر به نظر می‌رسد. بانک آینده دو نوع حساب سپرده کوتاه‌مدت یک ماهه و بلندمدت یکساله دارد. در سایت بانک آینده سود سپرده کوتاه‌مدت عادی هشت درصد اعلام شده و سود سپرده بلندمدت یک ساله ۱۵ درصد است.

بانک سرمایه: سپرده‌های کوتاه‌مدت یک ماهه و بلندمدت یکساله تنها گزینه‌های پیش روی مشتریان بانک سرمایه است. این بانک به سپرده‌های کوتاه‌مدت ۱۰ درصد سود می‌دهد آن‌هایی که نگاه بلندمدت دارند، سود ۱۵ درصدی از سپرده‌های بانک سرمایه نصیبشان می‌شود. حداقل مبلغ برای سرمایه‌گذاری در حساب‌های سپرده بانک سرمایه ۱۰۰ هزار تومان است. همچنین اگر در طول مدت سپرده‌گذاری از حسابتان پول برداشت کنید، مبلغ باقی‌مانده مشمول همان سود ۱۵ درصدی می‌شود و از این بابت نگرانی نخواهید داشت.

بانک دی: آنطور که سایت بانک دی نشان می‌دهد، این بانک فعلا سپرده‌های کوتاه‌مدت یک ماهه و بلندمدت یک ساله را برای مشتریانش در نظر گرفته و بر اساس بخشنامه بانک مرکزی فعلا سپرده‌های سه ماهه، شش ماهه و دو ساله ندارد. بانک دی به حساب‌های کوتاه‌مدت ۱۰ درصد و به حساب‌های بلندمدت ۱۵ درصد سود می‌دهد. مبلغ سپرده‌گذاری در این بانک باید مضربی از عدد ۵۰ هزار تومان باشد. اگر سپرده بلندمدت داشته باشید و قبل از یک سال پولتان را از حساب خارج کنید، شامل نیم درصد جریمه خواهید شد و سود سپرده شما ۱۴.۵ درصد در نظر گرفته می‌شود. حساب‌های سپرده این بانک به صورت خودکار تمدید می‌شوند.

بانک گردشگری: سپرده ۹ ماهه تنها در بانک گردشگری در بین انواع حساب‌های سپرده‌گذاری به چشم می‌خورد. نرخ سود حساب‌های این بانک تا حد زیادی با بقیه بانک‌ها متفاوت است. بانک گردشگری به حساب‌های سپرده کوتاه‌مدت یک ماهه ۱۰ درصد سود می‌دهد. سپرده‌های سه‌ماهه ۱۴.۲۵ درصد، شش‌ماهه ۱۴.۵ درصد و ۹ ماهه ۱۴.۷۵ درصد سود می‌گیرند. در آخر سپرده بلندمدت یک ساله بانک گردشگری با نرخ سود ۱۵ درصدی در نظر گرفته شده است.
 
 

کدام بانک‌ها بیشترین سود سپرده کوتاه‌مدت را پرداخت می‌کنند؟

حساب سپرده‌ای که به عنوان کوتاه‌مدت عادی افتتاح می‌شود، قابل برداشت است. این نوع حساب‌ها دارای کارت بانکی هستند. اگر می‌خواهید سپرده خود را در بانکی قرار دهید که بتوانید علاوه بر برداشت‌های مکرر، سود نیز دریافت کنید، حساب «سپرده کوتاه‌مدت عادی» بهترین پیشنهاد برای شماست. این حساب‌ها دارای سودی معین توسط بانک‌ها هستند، ولی برخی بانک‌ها با افزایش میزان سپرده، سود را افزایش می‌دهند. در حال حاضر افتتاح حساب سپرده کوتاه‌مدت در دوره‌های یک‌ماهه، سه‌ماهه و شش ماهه انجام می‌شود. در جدول زیر سقف سود سپرده‌های کوتاه‌مدت در ۱۵ بانک کشور را با هم مقایسه کریده‌ایم. 

بیشترین سود قابل پرداخت به سپرده‌های کوتاه‌مدت در سال ۹۹

بانک/ نوع سپرده

یک ماهه

سه ماهه

شش ماهه

ملی

10درصد

12درصد

14درصد

سپه

10درصد

12درصد

14درصد

ملت

هشت درصد

-

-

کشاورزی

10درصد

12درصد

14درصد

صادرات

هفت تا 10درصد

-

-

تجارت

10درصد

-

-

مسکن

10درصد

12درصد

14درصد

رفاه

10درصد

-

-

پاسارگاد

10درصد

12درصد

14درصد

شهر

10درصد

12درصد

14درصد

سینا

هشت درصد

-

-

آینده

هشت درصد

-

-

سرمایه

10درصد

-

-

دی

10درصد

-

-

گردشگری

10درصد

14.25درصد

14.5درصد

 
 
 
کدام بانک‌ها بیشترین سود سپرده بلند‌مدت را پرداخت می‌کنند؟
بانک‌ها امسال علاوه بر تنوع بخشیدن به حساب‌های سپرده کوتاه‌مدت، حداقل دو انتخاب برای سپرده‌های بلندمدت پیش روی مشتریان خود قرار داده‌اند. به این ترتیب مردم می‌توانند انتخاب کنند که پول‌های خود را در حساب سپرده‌ بلندمدت یک‌ساله نگهداری کنند یا حساب سپرده بلندمدت دو ساله. حساب‌های سپرده‌ بلندمدت معمولا قابلیت برداشت ندارند و اگر قبل از تاریخ سررسید به موجودی‌حساب دست بزنید یا کل آن را برداشت کنید، در حقیقت به بانک ضرر زده‌اید برای همین آنها بخشی از پول شما را به‌عنوان جریمه و با اسم نرخ شکست برمی‌دارند.
 
بیشترین سود قابل پرداخت به سپرده‌های بلندمدت در سال ۹۹
 

بانک/ نوع سپرده

یک ساله

دو ساله

ملی

16درصد

18درصد

سپه

16درصد

18درصد

ملت

16درصد

-

کشاورزی

16درصد

18درصد

صادرات

15درصد

-

تجارت

16درصد

-

مسکن

16درصد

18درصد

رفاه

15درصد

-

پاسارگاد

16درصد

18درصد

شهر

16درصد

18درصد

سینا

16درصد

-

آینده

15درصد

-

سرمایه

15درصد

-

دی

15درصد

-

گردشگری

15درصد

-

  
 
نرخ سود گواهی سپرده بانک‌ها چقدر است؟
سود سپرده‌های بانکی به‌صورت قانونی ۱۸ درصد است. بعضی بانک‌ها با مشتری‌هایشان راه‌ می‌آیند و سر کیسه را شل می‌کنند اما اگر پایه باشید می‌توانید سود‌‌های بیشتر از این حرف‌‌ها هم به‌دست بیاورید. متصدیان بانکی هم با روی گشاده از این موضوع استقبال می‌کنند و اگر بفهمند یک مشتری پول چربی دارد، او را به مشارکت در صندوق‌های سرمایه‌گذاری بانک تشویق می‌کنند. 
 
صندوق‌های سرمایه‌گذاری بانک‌ها تا حد زیادی شبیه همان سپرده بانکی است. برای سرمایه‌گذاری در آن‌ها می‌توانید به سایت صندوق مورد نظرتان مراجعه کنید یا به شعبه بانک بروید تا برایتان واحد سرمایه‌گذاری صادر شود. سود صندوق‌ها تضمین شده نیست. یعنی مثل سپرده بانکی به طور قطع نمی‌توان گفت سر ماه سود معادل سالانه ۱۶ درصد به حسابتان می‌آید. بعضی اوقات مثل الان شرایط بر وفق مراد است و صندوق‌ها بازدهی بالاتری مثل ۳۰ درصد در ماه دارند و بعضی اوقات ممکن است این عدد کمتر باشد. در هر صورت می‌توانیم این اطمینان را به شما بدهیم که سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها حداقل در شرایط فعلی بهتر از سپرده‌های بانکی است. در این گزارش سراغ تک تک صندوق‌های سرمایه‌گذاری بانکی رفته‌ایم. حدود ۵۴ صندوق از ۲۲ بانک را بررسی کرده‌ایم تا ببینیم هر کدام از آن‌ها در یک ماه و یک سال گذشته چقدر به سرمایه‌گذارهایشان سود داده‌اند. مثلا در یک ماه اخیر صندوق سرمایه‌گذاری افق ملت، متعلق به بانک ملت بهترین عملکرد را داشته و توانسته در عرض یک ماه ۳۱.۲ درصد برای سرمایه‌گذار‌ها سود داشته باشد. بهترین عملکرد سالانه هم به صندوق سرمایه‌گذاری سهام بزرگ کاردان متعلق به بانک تجارت اختصاص دارد که در یک سال گذشته بازدهی ۵۰۱ درصدی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

سود برخی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری بانکی در حد ۲۰ تا ۳۰ درصد سالانه است. آن‌ها از نوع درآمد ثابت هستند که سود پایینی دارند، ولی ریسک سرمایه‌گذاری در آن‌ها به حداقل می‌رسد و بالا و پایین شدن شاخص بورس نمی‌تواند تاثیر چندانی روی سوددهی آن‌ها داشته باشد. در طرف مقابل بازدهی برخی صندوق‌ها به ۵۰۰ درصد می‌رسد. آن‌ها از نوع سهامی هستند و سرمایه شما را به بورس می‌برند. اگر شرایط بورس خوب باشد، سود قابل توجهی به شما خواهد رسید و در غیر این صورت نباید انتظار سود چندانی داشته باشید. ریسک سرمایه‌گذاری در این صندوق‌ها بالاتر از بقیه است. در این بین بعضی صندوق‌ها از نوع مختلط هستند و ریسک و سودشان متعادل شده است. آن‌ها در یک سال گذشته عموما حدود ۲۰۰ درصد سود داده‌اند.

برخی از بانک‌ها سود صندوق‌های خود را به صورت ماهانه یا هر سه ماه یکبار به مشتریانشان پرداخت می‌کنند. مثلا اگر شما ۱۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری و سر ماه ۵۰۰ هزار تومان سود کنید، این سود به حساب شما واریز خواهد شد. برخی دیگر پرداخت سود دوره‌ای ندارند و شما زمانی سود خواهید کرد که واحدهایتان را باطل کنید. تفاوت دیگری که باید به آن توجه کنید، قابل معامله بودن واحد‌های صندوق‌های سرمایه‌گذاری است. برخی از این صندوق‌های بانکی در بورس قابل معامله هستند که اصطلاحا به آن‌ها ETF می‌گویند. اگر در بورس فعال نیستید، این مورد امتیاز خاصی برایتان نخواهد داشت، ولی اگر کد بورسی داشته باشید، می‌توانید بدون مراجعه به شعبه، واحد‌های سرمایه‌گذاری صندوق‌های ETF را در بورس خرید و فروش کنید.
 
نرخ سود گواهی سپرده بانک‌ها چقدر است؟
 

نام بانک

نام صندوق

نوع صندوق

سود یک ماه گذشته

سود سه ماه گذشته

سود یک سال گذشته

دوره تقسیم سود

بانک آینده

تجربه ایرانیان

مختلط

15.21

94.79

194.69

ندارد

بانک آینده

گنجینه آینده روشن

درآمد ثابت (ETF)

4.27

16.81

39.05

ماهانه

بانک آینده

گسترش فردای ایرانیان

درآمد ثابت

5.72

26.06

47.48

ماهانه

بانک اقتصاد نوین

آتیه نوین

درآمد ثابت

1.71

6.38

21.87

ماهانه

بانک اقتصاد نوین

ارمغان ایرانیان

درآمد ثابت

3.68

15.61

-

سه ماهه

بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین

سهامی

28.22

139.26

368.22

ندارد

بانک اقتصاد نوین

فراز اندیش نوین

درآمد ثابت

1.7

5.64

22.07

ماهانه

بانک اقتصاد نوین

یکم ایرانیان

درآمد ثابت

1.55

7.99

23.51

ماهانه

بانک انصار

امید انصار

درآمد ثابت

1.46

5.11

18.84

ماهانه

بانک انصار

نوید انصار

سهامی

26.62

120.94

399.43

ندارد

بانک ایران زمین

بانک ایران زمین

درآمد ثابت

1.64

4.92

20.05

ماهانه

بانک تجارت

تجارت شاخصی کاردان

سهامی (ETF)

29.74

147.21

406.87

ندارد

بانک تجارت

سهام بزرگ کاردان

سهامی

29.34

185.63

501.35

ندارد

بانک تجارت

درآمد ثابت کاردان

درآمد ثابت

2.09

5.38

20.32

ماهانه

بانک تجارت

کارگزاری بانک تجارت

مختلط

14.6

73.85

213.6

ندارد

بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون

سهامی

24.16

137.36

486.6

ندارد

بانک توسعه تعاون

توسعه تعاون صبا

درآمد ثابت

4.19

12.52

28.76

ماهانه

بانک توسعه صادرات

اندوخته توسعه صادرات آرمانی

درآمد ثابت

1.66

4.8

19.78

ماهانه

بانک توسعه صادرات

توسعه پست بانک

مختلط

12.59

81.16

212.97

ندارد

بانک توسعه صادرات

توسعه صادرات

سهامی

25.44

134.81

404.95

ندارد

بانک حکمت ایرانیان

امین آشنا ایرانیان

درآمد ثابت

4.03

9.97

29.4

ماهانه

بانک حکمت ایرانیان

حکمت آشنا ایرانیان

درآمد ثابت

4.46

11.85

30.23

ماهانه

بانک حکمت ایرانیان

سهم آشنا

سهامی

25.4

121.81

409.05

ندارد

بانک خاورمیانه

افق روشن بانک خاورمیانه

سهامی

25.99

128.27

387.22

ندارد

بانک خاورمیانه

افق کارگزاری بانک خاورمیانه

درآمد ثابت

2.1

10.98

33.64

ماهانه

بانک خاورمیانه

بانک خاورمیانه

سهامی

20.69

139.55

472.95

ندارد

بانک دی

ارزش آفرینان دی

درآمد ثابت

2.13

7.27

23.01

ماهانه

بانک دی

بانک دی

سهامی

23.27

123.71

295.21

ندارد

بانک رفاه کارگران

گنجینه رفاه

سهامی

22.42

134.48

487.9

ندارد

بانک رفاه کارگران

نگین رفاه

درآمد ثابت

3.54

17.16

36.91

ماهانه

بانک سامان

امین سامان

درآمد ثابت

1.46

4.78

19.55

ماهانه

بانک سامان

رشد سامان

سهامی

24.22

131.64

468.95

سه ماهه

بانک سامان

نگین سامان

درآمد ثابت

1.66

12.07

26.77

ماهانه

بانک سرمایه

نهال سرمایه ایرانیان

درآمد ثابت

2.07

6.35

22.84

ماهانه

بانک سپه

گنجینه امید ایرانیان

درآمد ثابت

4.04

14.89

31.56

ماهانه

بانک شهر

گنجینه زرین شهر

درآمد ثابت

1.72

4.7

19.28

ماهانه

بانک صادرات ایران

اندوخته پایدار سپهر

درآمد ثابت

7.66

14.04

28.69

ماهانه

بانک صادرات ایران

سپهر اول کارگزاری بانک صادرات

سهامی

18.93

156.58

478.52

ندارد

بانک صنعت و معدن

صنعت و معدن

درآمد ثابت

6.31

23.12

63.88

ماهانه

بانک صنعت و معدن

کوثر

مختلط

11.25

41.19

150.68

ندارد

بانک مسکن

بانک مسکن

سهامی

1.77

5.31

0.96

ماهانه

بانک مسکن

ره آورد آباد مسکن

درآمد ثابت

1.63

5.13

20.88

ماهانه

بانک ملت

آتیه ملت

درآمد ثابت

3.18

18.07

37.98

ماهانه

بانک ملت

اندوخته ملت

درآمد ثابت

3.23

11.39

25.29

ماهانه

بانک ملت

اوج ملت

درآمد ثابت

3.97

11.61

27.97

ماهانه

بانک ملت

افق ملت

سهامی (ETF)

31.19

153.53

376.11

ندارد

بانک ملی

اعتماد کارگزاری بانک ملی ایران

درآمد ثابت

3.82

9.95

27.19

ماهانه

بانک ملی

کارگزاری بانک ملی ایران

سهامی

29.95

136.96

417.29

ندارد

بانک پارسیان

ثروت آفرین پارسیان

مختلط (ETF)

19.5

73.03

197.87

ندارد

بانک پارسیان

زرین پارسیان

سهامی

26.24

144.84

443.04

سه ماهه

بانک پارسیان

اعتماد آفرین پارسیان

درآمد ثابت (ETF)

1.35

5.48

22.93

ندارد

بانک پارسیان

کارگزاری پارسیان

سهامی

23.69

137.37

433.37

سه ماهه

بانک پارسیان

لوتوس پارسیان

درآمد ثابت

1.58

4.52

21.43

ماهانه

بانک کارآفرین

آرمان کارآفرین

درآمد ثابت

3.68

12.28

29.51

ماهانه

بانک کارآفرین

شاخصی کارآفرین

سهامی

25.97

151.65

394.16

ندارد

بانک کارآفرین

کارگزاری کارآفرین

درآمد ثابت

5.09

15.19

33.01

ماهانه

بانک کشاورزی

باران کارگزاری بانک کشاورزی

سهامی

23

152.58

400.81

ندارد

بانک کشاورزی

یکم کارگزاری بانک کشاورزی

درآمد ثابت

3.25

14.1

34.98

ماهانه

بانک گردشگری

بانک گردشگری

درآمد ثابت

2.08

5.68

21.75

ماهانه

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار