فرماندار بدره:
فرماندار بدره گفت: ۲۳ طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی در این شهرستان با اعتبار ۲۳۸ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹ 19 August 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ یونس آزادی اظهار داشت: از مجموع ۲۳ پروژه، ۱۸ طرح با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی و پنج مورد نیز با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال مربوط به طرح اقتصادی و خدماتی است.

وی افزود: از این تعداد پروژه، ۱۸ مورد با اعتبار ۱۸۵ میلیارد ریال افتتاحی (۷۸ درصد طرح ها و پروژه ها) و مابقی نیز مربوط به طرح های کلنگ زنی خواهد بود.

فرماندار بدره مهمترین پروژه بهره برداری در این ایام را مربوط اتمام عملیات گازرسانی در سطح شهرستان عنوان کرد و یادآور شد: با اتمام عملیات شبکه گذاری داخلی و شروع نصب علمک در پنج روستای باقیمانده ، این شهرستان با ضریب نفوذ ۱۰۰ درصدی گاز طبیعی در فهرست شهرستان های سبز گازرسانی استان قرار خواهد گرفت.

آزادی تاکید کرد: با ابلاغ پیمان و پایان عملیات اجرایی نصب علمک در روستاهای باقیمانده شهرستان بدره شامل موسی، انارهر و جابر، تلخاب و چنار جفری ، ۱۰۰ درصد شهرها و روستاهای قابل گازرسانی شهرستان دارای شبکه گاز طبیعی بوده و این شهرستان از نظر مصرف انرژی سومین شهرستان سبز استان است.

وی، تکمیل ساختمان آتش نشانی شهرداری، کتابخانه عمومی و طرح های پرورش ماهی در قفس سد سیمره را از دیگر طرح های افتتاحی در ایام هفته دولت در شهرستان بدره بیان کرد.

آزادی تاکید کرد: احداث پارک بانوان و دبستان روستای موسی، تعریض پل های محور بدره دره شهر و احداث جاده عشایری هرانمر - گردکانه از جمله طرح هایی هستند که در این ایام کلنگ زنی می شود.

بدره سال ۱۳۴۷ از ناحیه روستایی به بخش و در تیر ماه سال ۱۳۹۲ در تقسیمات کشوری به شهرستان تبدیل شد.

این شهرستان در ۸۰ کیلومتری ایلام قرار دارد./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار