آمار عجیب از مسابقه تاریخی
در شب شکست تحقیرآمیز ۸-۲ بارسلونا مقابل بایرن مونیخ، آمار هم حکایت از نمایش بسیار ضعیف ستاره‌های تیم کاتالانی دارد.
کد خبر: ۸۸۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ 15 August 2020

به گزارش تابناک سمنان:  شب گذشته بارسلونا در دیداری عجیب و غیرمنتظره، با نتیجه 8-2 مغلوب بایرن مونیخ شد؛ دیداری که در آن بسیاری از ستاره‌های بارسا نمایشی سوال برانگیز داشتند.

 

داده های آماری نشان می دهد که نتیجه رقم خورده در دیدار شب گذشته بین دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ خیلی هم عجیب نبوده است. یکی از این آمار و ارقام که بیش از همه عجیب و غریب به نظر می رسد، 99 توپی است که بازیکنان بارسا در طول مسابقه از دست داده اند.

 

از طرفی پنج بازیکن بارسلونا بدترین آمار را در بازی دیشب به لحاظ از دست دادن توپ به جای گذاشته اند: مسی (19) ، جوردی آلبا (15) ، تر اشتگن (11) ، پیکه (10) و آرتورو ویدال (10).

 

 

 

 

واقعیت دیگر درباره توپ های لو رفته توسط بارسا در مسابقه شب گذشته به این موضوع برمی‌گردد که 17 مورد آن ها در زمین خود بلوگرانا شکل گرفته است.

 

بایرن در این مسابقه به شدت حریف خود را تحت پرس قرار داد و کار برای شاگردان کیکه ستین به منظور رهایی از آن بسیار سخت و دشوار بود؛ اتفاقی که باعث شد مدافعان بارسا در چند مورد اشتباهات مرگباری در خط دفاعی انجام دهند.

 

از طرف دیگر در بخش بازپس گیری توپ که نتیجه فشار زیاد روی حریف است، بارسا تنها موفق شد سه بار این کار را انجام دهد. این در حالی است که شاگردان هانسی فلیک 15 بار در این قسمت موفق عمل کردند.

 

 

 

 

در رابطه با شوت های به سمت دروازه بایرن مونیخ آمار خیره کننده 26 ضربه را از خود به ثبت رساند در حالی که بارسا تنها 7 شوت روانه دروازه باواریایی ها کرد؛ این یعنی آمار تیم فلیک در این زمینه حدود چهار برابر بلوگرانا بوده است. این آمار وقتی برای بارسا فاجعه بار تر می شود که بدانیم 20 شوت بایرن از داخل محوطه جریمه این تیم روانه دروازه شده است.

 

اگر بخواهیم به خطاهای دو تیم نیز اشاره کنیم، در این قسمت هم تیم برنده زمین یعنی بایرن مونیخ فعال تر عمل کرده چرا که آنها در طول بازی مرتکب 22 خطا شدند در حالی که این آمار برای بارسا 13 عدد بوده است که فقط سه مورد آنها در نیمه اول بازی رخ داد.

 

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار