دبیر هیات شمشیربازی استان کرمانشاه بااشاره به قول فدراسیون برای تجهیز خانه شمشیر بازی کرمانشاه، گفت: علیرغم پیگیری که طی دو سال گذشته داشته‌ایم، فدراسیون هنوز به وعده‌اش عمل نکرده است.
کد خبر: ۸۸۷۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ 15 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،مهدی عباسی ، به اتمام تعمیرات سالن شمشیر بازی کرمانشاه اشاره کرد و افزود: تعمیرات این سالن قدیمی و فرسوده، ازحدود دو سال پیش با اختصاص اعتبار از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان آغاز شد.

وی تصریح کرد: تا اواخر سال گذشته بخش زیادی از تعمیرات این سالن توسط اداره کل ورزش و جوانان استان انجام گرفت و تعمیرات بخش‌های باقی مانده را نیز با هزینه هیات انجام دادیم.

دبیر هیات شمشیر بازی کرمانشاه تاکید کرد: با پایان تعمیرات این سالن در گام بعدی باید سه پیست استاندارد ساخته شده در آن تجهیز می‌شد که فدراسیون از قبل قول این کار را داده بود.

وی یادآورشد: اسفند 1397 که اجلاس روسای فدراسیون‌های ورزشی در قصرشیرین برگزارشد، رئیس فدراسیون شمشیربازی قول داد که به هرمیزان که اداره کل ورزش و جوانان استان برای تعمیر سالن شمشیربازی اعتبار صرف کند، فدراسیون هم به میزان همان اعتبار تجهیزات برای این سالن به کرمانشاه ارسال کند.

عباسی اضافه کرد: طی دو سال اخیر که تعمیرات سالن را انجام می‌دادیم و اکنون هم که تعمیرات به پایان رسیده بارها برای تحقق وعده فدراسیون پیگیری هایی را داشتیم و حتی با فدراسیون مکاتباتی داشتیم، اما هنوز این وعده عملی نشده است.

وی کف پوش، وسایل بدنسازی، دو دستگاه آپاره، لباس، شمشیر، قرقره و... را از جمله تجهیزات مورد نیاز برای سالن شمشیر بازی کرمانشاه اعلام کرد و گفت: با وجود نواقصی که در بحث تجهیزات در سالن داریم، اما تلاش کرده ایم تا یکی از پیست ها راه راه اندازی کرده و ورزشکارانمان فعالیتشان را از سر بگیرند.

دبیر هیات شمشیر بازی کرمانشاه عنوان کرد: قطعا اگر بخواهیم برنامه‌های توسعه ای رشته شمشیربازی را دنبال کنیم، به زیرساخت ها و تجهیزات این رشته نیاز داریم.

وی در ادامه این گفت و گو با ایسنا، به تاثیرات منفی کرونا بر شمشیربازی استان اشاره کرد و گفت: امسال برای شمشیربازی برنامه های مختلفی تدارک دیده بودیم که کرونا مانع از اجرای آنها شد.

عباسی "نمایش پارکی" را از جمله این برنامه‌ها برشمرد و افزود: در نظر داشتیم امسال به منظور معرفی و افزایش مخاطبین شمشیر بازی کرمانشاه، نمایش پارکی این رشته را اجرا کنیم که به دلیل تداوم شیوع بیماری کرونا این برنامه منتفی شد، اما در آینده آن را اجرایی خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار