کد خبر: ۸۸۶۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ 13 August 2020

 

رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارق حرفه ای قطعات خودرو و مالخر اموال مسروقه خبر داد و گفت: متهم به 500 فقره سرقت ای سی یو اعتراف کرد.
 
                                                   سارقی که فقط «ای سی یو » می دزدید

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارق حرفه ای قطعات خودرو و مالخر اموال مسروقه خبر داد و گفت: متهم به 500 فقره سرقت ای سی یو اعتراف کرد.

سردار "علیرضا لطفی" در این باره افزود: در اوایل مردادماه سال جاری کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی با رصد سارقان حرفه ای داخل خودرو مطلع شدند، یکی از مجرمان حرفه ای دارای 4 فقره سابقه کیفری به نام "هاتف " 30 ساله در سال های اخیر به تنهایی قطعات خودرویی "ای سی یو " سرقت می کند.

وی با بیان اینکه با انعکاس اطلاعات به دست آمده به بازپرس دادسرای ناحیه 34 تهران دستور دستگیری سارق صادر شد، گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه هاتف در جنوب تهران شناسایی و کارآگاهان موفق شدند در دهم مردادماه طی یک عملیات پلیسی وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه اش 7 دستگاه " ای سی یو" کشف و متهم را به همراه اموال مکشوفه به اداره بیستم پلیس آگاهی انتقال دهند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات مقدماتی هاتف به جرم ارتکابی معترف شد که از اوایل سال جاری با موتورسیکلتم در سطح شهر پرسه زنی می کردم و در محل های خلوت و بن بستی به سراغ خودروهای فاقد ایمنی می رفتم و در عرض چند ثانیه "ای سی یو" خودرو را سرقت و بلافاصله متواری می شدم و اموال مسروقه را به مالخری به نام قادر می فروختم.

رئیس پلیس آگاهی تهران افزود: متهم تا کنون به 500 فقره سرقت اعتراف و مالخر اموال سرقتی در مخفیگاهش در مرکز تهران دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه مالخر اموال سرقتی عنوان کرده که اموال سرقتی را به 5 مالخر دیگر فروخته است، ادامه داد: دستگیری سایر مالخران و کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد و هر دو متهم در اختیار اداره بیستم پلیس آگاهی قرار دارند.

بر اساس گزارش سایت پلیس، سردار لطفی گفت: با تلاش همکارانم در معاونت مبارزه با سرقت وسائط نقلیه که منجر به دستگیری سارق سابقه دار و مالخر اموال مسروقه شده است شاهد کاهش جرایم سرقت در روزهای گذشته بودیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار