معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی از تولید ۳ محصول برای مبارزه با ویروس کرونا در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴ 12 August 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مرتضی قاسمی درباره تازه‌ترین اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با توجه به موج دوم همه‌گیری کرونا افزود: تولید الکل ۷۴ درصد به‌صورت محدود توسط شرکت ایلار سبز، تهیه کیت‌های آزمایشگاهی توسط شرکت زیست فناور سانا آزما و طراحی و تولید دستگاه‌های ضدعفونی‌کننده توسط هسته باران سلامت مستقر در مرکز رشد سلامت سه محصول تولید شده در این دانشگاه برای مقابله با ویروس کرونا است.
وی با بیان اینکه با توجه به نیاز مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی به مواد ضدعفونی‌کننده تهیه انواع مواد ضدعفونی‌کننده بر پایه الکلی و غیرالکلی را انجام دادیم، افزود: تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طریق توزیع پوستر و پمفلت، انجام تب سنجی و نظارت بر رعایت موازین بهداشتی طبق دستورالعمل‌های بهداشتی در آزمون‌های EPT، آزمون جامع دکتری و آزمون کارشناسی ارشد و کلاس‌های عملی برگزار شده، خوابگاه‌های دانشجویی و ... از دیگر اقدامات انجام شده است.
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی گفت: بحران در دوران کرونا و پساکرونا مدیریتی را می‌طلبد که این تهدید را به فرصت تبدیل کند، بنابراین این دانشگاه با تدوین چشم‌انداز نوآوری و تحول در عصر دیجیتال و پست‌مدرنیسم همراه با تغییرات و سرعت شتابان، علم و تکنولوژی را سرلوحه کار خود قرار داده و در حال گذار به دانشگاه نسل سوم از طریق هم آفرینی، سازمان‌دهی فعال و ترغیب در پاسخ به تقاضاهای محیطی است.
قاسمی اضافه کرد: ایجاد فرصت‌های یادگیری از طریق توسعه آموزش مجازی مبتنی بر ویژگی‌های هزاره سوم، نوآوری در آموزش، تغییر در روش تدریس و تولید محتوا، ارزشیابی و پایش دانشجویان به‌صورت کیفی و ... ازجمله موارد آموزشی بوده که در حال برنامه‌ریزی است.
وی ادامه داد: تأکید بر تولید نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های آموزشی مورد نیاز آزمایشگاهی و پرکتیکال غیرحضوری برای دانشجویان نیز ازجمله موارد قابل پیگیری بوده و تغییر در نحوه ارائه برنامه‌های فرهنگی و دانشجویی به‌صورت مجازی نیز جزء اقدامات انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار