کد خبر: ۸۸۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱ 12 August 2020

 

علی رسول‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با بیان اینکه شورای شهر کاشان در دوره پنجم در سه سال گذشته از هیچ رسانه و خبرگزاری شکایت نکرده است اظهار داشت: تنها شکایت شورای شهر کاشان از یک کانال در فضای مجازی بود که پلیس فتا پیگیر این شکایت بود.

وی ضمن اشاره به ارسال نامه رئیس شورای شهر کاشان به دادستانی مبنی بر استرداد شکایت شورای شهر از رسانه‌ها و خبرنگاران افزود: این نامه قبل از ارسال باید به تصویب شورای شهر می‌رسید در حالی که این نامه به تصویب شورای شهر نرسیده بود و از نظر قانونی دارای ایراد است.

عضو شورای شهر کاشان با بیان اینکه لازم است تا رئیس شورای شهر کاشان تعداد شکایات از خبرنگاران را با ذکر نام، تاریخ و موضوع مطروحه بیان کند، ابراز داشت: ارسال این نامه به دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان قانونی نبوده چرا که هر اقدام از سوی شورای شهر باید مراحل قانونی خود را طی کند.

وی از ارسال نامه چهار عضو شورای شهر به ریاست این شورا خبر داد و گفت: برخی از اعضای شورای شهر کاشان از ریاست شورا درخواست دارند تا به دو سوال طرح شده مبنی بر تعداد شکایات و قانونی بودن این اقدام را مشخص و به صورت مکتوب اعلام کنند.

رسول‌زاده با بیان اینکه لازم است تمامی اقدامات صورت گرفته  از سوی شورای شهر باید به تصویب در صحن شورای برسد، تصریح کرد: این عمل در نوع خود یک نوع فرافکنی است و از رئیس شورای شهر کاشان درخواست داریم تا به سوالات اعضای شورای شهر پاسخ دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار