کد خبر: ۸۸۶۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷ 12 August 2020

تنوع در انتخاب پیمانکار فساد را از بین می‌برد

شهردار پره سر با اشاره به اینکه پیمانکار در این شهر بر اساس تشریفات کاملاً قانونی انتخاب می‌شود، گفت: تنوع در انتخاب پیمانکار باعث از بین رفتن فساد می‌شود.

شهرام شهابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در شهرداری پره سر خریدهای کوچک توسط کارپردازی و خرید بزرگ از طریق برگزاری آگهی مناقصه و مزایده انجام می‌شود.

وی افزود: آگهی مناقصه به صورت عمومی منتشر می‌شود. سپس در یک کارگروهی متشکل از نماینده شورای شهر، شهردار، حراست، مسئول امور مالی و کارشناس مرتبط با طرح در شهرداری پاکت‌ها باز و برنده مناقصه اعلام می‌شود.

شهردار پره سر عنوان کرد: مناقصات اگر به صورت درست و اصولی انجام نشود و تمامی طرح‌های شهرداری را یک پیمانکار اجرا کند، باعث فساد مالی می‌شود.

شهابی با تاکید بر اینکه تنوع در انتخاب پیمانکار باعث از بین رفتن فساد در تمامی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی به ویژه شهرداری‌ها می‌شود. اضافه کرد: بنده به عنوان بیستمین شهردار پره سر از سال ۱۳۹۶ تاکنون با بیش از ۵۰ پیمانکار همکاری داشته‌ام که در ۴۰ ساله گذشته، در این شهرداری بی سابقه بوده است.

وی اضافه کرد: همه پیمانکاران بر اساس تشریفات قانونی انتخاب شده اند. و خوشبختانه اجرای تمامی طرح‌ها بر اساس زمانبندی با کیفیت مناسبی به اتمام رسیده است.

به گزارش ایمنا، شهر ساحلی پره‌سر از توابع شهرستان رضوانشهر و در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار