کد خبر: ۸۸۵۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲ 10 August 2020

 

تابناک/به گزارش رشت، نرجس محمددوست عضو با بیان اینکه اختلاف نظر اساسا همواره موضوع بدی نیست و از عوامل توسعه است اظهار داشت: شورای پنجم عملکرد بسیاری داشته است اما فکر می کنم اگر حاصل بسیاری از اختلاف نظرها نبود، بسیاری از اتفاقات در این شهر رقم نمی خورد.

عضو شورای شهر آستانه اشرفیه افزود: اگر سنگفرش قسمتی از بازار جلالیه شماره ۲ اجرا می شود حاصل اختلاف نظر است. یک روز برخی دوستان اعتقاد داشتند آنجا پارکینگ شود اما همین اختلاف نظر باعث شد این سنگفرش اجرا شود.

محمددوست تصریح کرد: اگر مقابل دارایی، بوستانی احداث می شود حاصل اختلاف نظر است. قرار بود دفتر مخابراتی شود اما اختلاف نظر ما بود که باعث شد این بوستان ساخته شود.

وی با تاکید بر اینکه بوستان شهدای ورزشکار نمونه ای دیگر از اختلاف نظر بوده است خاطر نشان کرد: خیابان شهروند و سنگفرش بازارچه شماره یک هم به دلیل اختلاف نظر بود و البته در همین موضوع که امروز خودرو تردد می کند و فضای عمومی نشده است نیز اختلاف نظر وجود دارد.

این عضو شورای شهر آستانه اشرفیه، اختلاف نظر را یکی از عوامل توسعه دانست و بیان داشت: قرار نیست همواره صدایی یک دست در شورا وجود داشته باشد.

محمددوست افزود: در سال ۹۶ برای اولین بار دفترچه تعرفه عوارض ما رسانه ای شد و در اختیار عموم مردم قرار گرفت؛ مساله ای که در گذشته تابو بوده است. بسیاری از شفافیت ها هم حاصل همین اختلاف نظر بوده است.

عضو شورای شهر آستانه اشرفیه در ادامه اذعان داشت: یکی از ایرادات کار بنده این بود که بسیاری از پیشنهادات را به صورت شفاهی ارائه دادم؛ پیشنهاداتی مثل میدان برنج و بادام، ورودی شهر یا پارک بانوان را باید به شورا ارائه دهم تا مردم بدانند کسانی که به نمایندگی از آنها در پارلمان محلی نشسته اند چگونه از حقشان دفاع کرده اند و چه مواضعی داشته اند و یا چه سیاستی را دنبال می کنند.

نرجس محمددوست همچنین در خصوص انتخابات هیئت رئیسه بیان داشت: در انتخابات هیئت رئیسه سال گذشته به قول دوستان یک عضو عادی شورا شدم. نه هیئت رئیسه بودم و نه کمیسیون داشتم.  تجربه بسیار خوبی بود. کافی است یک عضو شورای خوب باشید و بر ریل منافع مردم حرکت کنید. از تک صدا بودن و مخالف بودن نترسید. برای من اتفاق خوشایندی بود و امسال هم اگر تکرار شود برایم اهمیتی ندارد و به همان مسیر ادامه می دهم.

این عضو شورا در بخش دیگری از سخنان خود از رسانه ها تشکر و قدردانی کرد و ادامه داد: اگر شجاعت و شفافیت رسانه ها و پیگیری هایشان نبود اتفاقات ناخوشایندی پشت درهای بسته رقم می خورد و خوشحالم که در شورای پنجم خودم به عنوان کسی که در جامعه خبرنگاران حضور داشته ام عضوی هستم که سعی کرده ام بیشترین نقدپذیری را داشته باشم.

وی رسانه ها را یکی از عوامل توسعه دانست و گفت: در این سه سال سعی کرده ام همواره پاسخگوی رسانه ها باشم و حتی از اینستاگرام شخصی خودم نقد ها را حذف نکرده ام و هیچگاه از عذرخواهی کردن نترسیده ام.

این عضو شورا اذعان داشت: آنچه در شان مردم آستانه اشرفیه بود با وجود تمام پیگیری هایی که انجام دادم اتفاق نیفتاد و به همین خاطر از مردم عذرخواهی می کنم.

محمددوست پاسخگویی به مردم را اولویت نخست یک عضو شورا دانست و اظهارداشت: متاسفانه برخی افراد سرشلوغی و عدم پاسخگویی به مردم را فخر می دانند. فخر من انجام کار برای مردم است. تا امروز هرچه در توان داشتم اجرایی کردم و سعی کردم قولی ندهم که انجام نشود.

عضو شورای شهر آستانه اشرفیه با تاکید بر اینکه منطقه گرایی در کارهایش وجود نداشته است عنوان کرد: همواره شهر آستانه اشرفیه و پیشرفت و توسعه آن برایم مهم بود.

وی در بخشی از صحبت هایش اعلام کرد: آستانه اشرفیه نه مشکل طرح داد نه مشکل منابع طبیعی دارد و نه مشکل زیباسازی. ایده و طرح و منابع طبیعی و فرصت های سرمایه گذاری وجود دارد اما بزرگترین مشکل آستانه اشرفیه افرادی است که مانع سرمایه گذاری و اجرای پروژه می شوند.

نرجس محمددوست در پایان با اشاره به هزینه های میلیاردی پروژه هایی مثل خیابان شهروند یا بلوار آیت الله امینیان، بیان داشت: برخی اقدامات زیربنایی است و هزینه بالایی دارد اما شاید به اندازه اقدامات زیباسازی به دید مردم نیاید. از مردم خواهشمندم عملکرد ما را با کارهای ظاهری قضاوت نکنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار