رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب از برنامه ریزی برای ساخت پردیس سینمایی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 25 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،خسرو تمری اظهار کرد: بر اساس طرح وزارت ارشاد قرار است در بزرگترین شهرستان هر استان، بجز مرکز آن استان، یک پردیس سینمایی با مشارکت سازمان همیاری شهرداری‌ها ساخته شود.

وی افزود: در همین راستا اسلام آبادغرب برای ساخت این پردیس سینمایی در نظر گرفته شده و طی جلسه ای با حضور معاون اداری مالی سازمان سینمایی وزارت ارشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرماندار و شهردار اسلام آبادغرب مقرر شد، شهرداری اسلام آبادغرب متولی ساخت این پروژه شود.

تمری اعتبار ساخت این پردیس سینمایی را حدود چهار میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: بر اساس توافق به عمل آمده در این جلسه، وزرات ارشاد 800 میلیون تومان و سازمان همیاری شهرداری‌ها 500 میلیون تومان برای ساخت این پردیس هزینه کرده و مابقی اعتبار از محل درآمدهای شهرداری تامین می‌شود.

تمری از تامین زمین این پروژه خبر داد و افزود: بر اساس طرح وزارت ارشاد، این پردیس‌های سینمایی باید در محل پارک های مهم شهر ساخته شود و برای همین هزار متر مربع زمین در محدوده پارک ولایت اسلام آبادغرب برای این کار اختصاص داده شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه مسئول تصریح کرد: در حال پیگیری اخذ مجوزهای لازم برای تغییر کاربری این زمین هستیم.

تمری از ساخت سه سالن در این پردیس سینمایی خبر داد و افزود: قرار است سه سالن با ظرفیت 90، 80 و 130 نفر در این پردیس ساخته شود که این امر امکان همزمان 9 فیلم را در این پردیس سینمایی فراهم می کند.

وی افزود: ساخت این پردیس سینمایی بصورت سبک سازه خواهد بود و طبق برنامه ریزی صورت گرفته در صورت اخذ مجوزهای تغییر کاربری زمین و تامین اعتبار لازم، ظرف شش ماه این پردیس ساخته و به بهره برداری می رسد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار