کد خبر: ۸۷۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳ 22 July 2020

معرفی حرف آخر

در سال کنکور همواره مشکلات زیادی درمورد منابع گریبان گیر داوطلبان و والدین آن ها می‌باشد و اکثرا به دنبال تهیه بهترین منبع ممکن هستند اما با توجه به گستردگی منابع این کار به شدت دشوار است. اما امروز به معرفی موسسه حرف آخر از برترین برند های تولید کننده محصولات آموزشی کنکور خواهیم پرداخت .  با اختصاص چند دقیقه جهت خواندن این مطلب می‌توانید با ملاک های خیلی خوبی که برای انتخاب منبع آموزشی باید مد نظر قرار دهید آشنا شوید.

تاریخچه موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر از سال 1390 با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری که مدرس درس ریاضی این مجموعه نیز می‌باشد شروع به کار کرد و برای اولین بار در کشور آموزش بر مبنای پویا نمایی را بناگذاری کرد. این سبک از آموزش از دو پایه تشکیل شده است. پایه اول شهودی سازی است که به معنای استفاده از تصویر سازی در آموزش است و هدف از این کار هم درک آسان مطالب توسط داوطلب می‌باشد که باعث می‌شود داوطلب از حفظ کردن بی نیاز شود.

پایه دوم هم استفاده از الگو سازی است که با استفاده از این سبک آموزش دیگر برای هر سوال قرار نیست داوطلب یک روش و فرمول یاد بگیرد و با استفاده از یک روش سریع، می‌تواند به تمامی سوالات یک مبحث در زمان کوتاه پاسخ دهد. شهودی سازی به تمامی حتی به درس دینی رخنه کرده است و عملا کل دینی به روش شهودی آموزش داده می‌شود. در مورد الگو سازی هم می‌توان به درس فیزیک و فصل حرکت شناسی اشاره کرد که از پرفرمول ترین فصل های فیزیک است اما با روش حرف آخر داوطلب دیگر نیازی به استفاده از فرمول برای سوالات ندارد و با یک الگو به تمام سوالات می‌تواند پاسخ دهد.

تاثیر این سبک از آموزش را می‌توان در مدت زمان تدریس ها مشاهده کرد که به شدت در زمان صرفه جویی شده است به طوری که داوطلبی که با موسسه حرف آخر پیش می‌رود در حدود 4 ماه قادر خواهد بود تا صفر تا صد کنکور را با حل بانک تست و مرور به پایان برساند.

معرفی حرف آخر

مشاوره و برنامه ریزی حرف آخر

موسسه حرف آخر یک موسسه جامع است و داوطلبی که با این موسسه کار کند از هر منبع دیگری اعم از کتاب و کلاس و حتی کتاب تست بی نیاز خواهد شد اما اینجا پایان کار نیست بلکه با حرف آخر دیگر به آزمون و مشاوره هم نیاز پیدا نخواهد کرد زیرا در کنار منابع آزمون و مشاوره هم در اختیار داوطلب قرار داده می‌شود. در رابطه با مشاوره و برنامه ریزی هم برنامه ای در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد که دقیقا تعین شده است داوطلب هر روز چه دروسی را بخواند، از هر درس به سراغ کدام مبحث برود و برای مطالعه هر مبحث چقدر زمان بگذارد.

با استفاده از این برنامه در حدود 4 ماه داوطلب به صورت کامل برروی کنکور خود مسلط خواهد شد. ضمنا شما می توانید ۴۰ سوال قطعی کنکور ۱۴۰۰ را به صورت رایگان با پکیج 5 روز با حرف آخر دریافت نمایید.

رتبه برتر های حرف آخر

قسمت اصلی ماجرا به رتبه برتر های حرف آخر و در کل به خروجی ها و نتایج آن باز خواهد گشت که تعین می‌کند چقدر تدریس های آن در موفقیت یک دانش آموز تاثیر دارد و به همین خاطر می‌توان به کنکور 98 اشاره کرد که یک سال درخشان و رویایی برای حرف آخر بود و توانست در سال 98 حدود 51 رتبه زیر 300 داشته باشد و حتی افرادی که توانستند دروس خود را صد بزنند. از این رتبه برتر ها می‌توان به علیرضا مردانی رتبه 10، امیر جهاندیده رتبه 83، آرمان رنجبر رتبه 26، روژین و هانا یاری دو قلو های افسانه ای رتبه 12 و 18، سجاد نوری رتبه 71 تجربی و ...

شما در کدام درس ها مشکل دارید؟ کافیست «اسم درس» را به سامانه مرکزی حرف آخر 10002907 ارسال کنید تا در اسرع وقت مشاورین ارشد موسسه با شما تماس بگیرند و علاوه بر ارائه راهکار مناسب، یک هدیه هم از حرف آخر دریافت نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی/

برچسب ها: رپورتاژ آگهی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار