فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 360 کیلو مواد مخدر جاساز در قطعات فلزی در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، استان البرز و فرماندهی ویژه غرب استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲ 18 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بر روی باند های تهیه و فروش مواد مخدر، محرز شد  که فردی، مقادیر زیادی مواد مخدر را از عناصر قاچاقچی در استان هرمزگان تهیه و درصدد انتقال آن به وسیله یک دستگاه تریلر به استان های تهران و البرز است .

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: در ادامه رصد تحرکات اعضای باند مشخص شد که مواد مخدر در پوشش محموله قطعات فلزی به سمت استان البرز در حرکت است که با رصد اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا و استان البرز موقعیت خودرو مورد نظر در غرب استان تهران شناسایی  و پس از ورود به یک سوله و تخلیه مواد مخدر، هنگامی که قصد خارج شدن از سوله را داشت توقیف و راننده خودرو به همراه 2 نفر دیگر که تحویل گیرنده مواد مخدر بودند  دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: از داخل سوله،360 کیلوگرم تریاک کشف و به همراه مواد مخدر مکشوفه و تریلر توقیفی به پلیس مواد مخدر شهرستان شهریار منتقل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار