آئین کلنگ زنی چهار مدرسه در مناطق روستائی و محروم شهرستان جاسک در راستای مسئولیت اجتماعی نهادها و دستگاهها در جهت رفع محرومیت از فضاهای آموزشی استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶ 16 July 2020

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، با حضور نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولین استان و شهرستانی، کلنگ ساخت چهار مدرسه در مناطق روستایی و محروم شهرستان جاسک به زمین زده شد.
موسی دادی زاده سرخائی مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: به همت بسیج شهدای بانک سپه، انجمن خیریه جنوب ایران و خیرنیک اندیش آقای شیخ عبدالجلیل قاسمی، آئین کلنگ زنی چهار مدرسه روستایی در جاسک برگزار شد.
وی افزود: احداث مدرسه یک کلاسه شهدای بانک سپه روستای نامکن ، مدرسه دوکلاسه روستای محمد آباد و دوکلاسه خیرآباد بخش گابریک و همچنین پروژه دبیرستان دختران ۶کلاسه خیرالنسا در روستای پیوشک شهرستان جاسک از جمله این پروژه ها بودند.
دادی زاده اضافه کرد: با ساخت این چهار مدرسه روستاهای جاسک، تعداد پنج کلاس کانکسی جمع آوری می شود و 11 کلاس درس ایمن به فضاهای آموزشی مناطق محروم روستایی افزوده می شود و تعداد 147 دانش آموز از این فضاهای آموزشی استاندارد بهره مند می شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن تقدیر از خیرین نیک اندیش مدرسه ساز، گفت: این خیرین بزرگوار در راستای مسئولیت اجتماعی نهادها و دستگاهها و در جهت رفع محرومیت از فضاهای آموزشی استان این اقدام ارزشمند را انجام داده اند که نشانگر دوراندیشی و شگرف اندیشی این عزیزان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار