استاندار كرمانشاه گفت: تقویت قطعه‌سازان، بسترساز توسعه صنعت خودروسازی کشور است.
کد خبر: ۸۷۶۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷ 16 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازپايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ هوشنگ بازوند در نشست با قطعه سازان صنعت خودروسازی استان که با حضور دکتر مقیمی مدیر گروه صنعتی ایران خودرو و کارآفرینان این حوزه برگزار شد؛ اظهار داشت: بر اساس منطقه بندی وزارت کشور، کرمانشاه دبیری منطقه ۴ کشور شامل؛ کردستان، کرمانشاه، ایلام، همدان، خوزستان و لرستان را عهده دار است.

وی افزود: کرمانشاه حوزه صنعت و پتروشیمی را به عنوان محور توسعه خویش انتخاب کرده است و در همین راستا گسترش فعالیت های سایت خودروسازی صحنه و همچنین تقویت قطعه سازان این حوزه، یکی از اولویت های توسعه در بخش صنعت استان است.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش از عملکرد صنعتکاران و قطعه سازان در دوران کرونا تجلیل کرد و گفت: در دوران بحران کرونا ۱۱ هزار نفر در استان کرمانشاه برای دریافت بیمه بیکاری ثبت نام کرده اند که تنها ۵ درصد آن ها به صنعت تعلق دارد.

مهندس بازوند ادامه داد: علی رغم تمامی فشارهای ناشی از تحریم ها و بحران کرونا، بسیاری از واحدهای صنعتی استان حتی یک روز دارو چرخه تولید را تعطیل نکردند که این نشان از همت والا و توانمندی های این عزیزان دارد.

وی با تاکید بر لزوم افزایش حمایت ها از تولیدکنندگان داخلی اظهار داشت: باید تاب آوری صاحبان صنایع و تولید کنندگان داخلی از جمله قطعه سازان را در برابر فشارهای اقتصادی بالا ببریم.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: تقویت قطعه سازان در واقع تقویت و رونق صنعت خودروسازی کشور و توسعه این بخش بسیار مهم است

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار