معاون استاندار فارس در پاسخ به این سوال که تردد برای مردم با مشکل مواجه شده است، افزود: تصمیمات جدید در جلسه امروز مطرح و اطلاع‌رسانی می‌شود اما ممکن است که در جمع‌بندی امروز مترو و اتوبوس با لحاظ کردن شرایط خاص بازگشایی شوند.
کد خبر: ۸۷۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ 16 July 2020

تابناک فارس به نقل از تسنیم:عبدالرضا قاسم‌پور با اشاره به تقویت و تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها برای کنترل بیماری کرونا در استان اظهار داشت: 82 تیم نظارت در کل استان و 12 تیم در شهر شیراز بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت می‌کنند.

وی گفت: در هر تیم 2-3 خوردو، نمایندگان استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل صمت، نیروی انتظامی و شهرداری‌ حضور دارند که بر فعالیت‌های شهری و اجتماعی نظارت می‌کنند و بازرسی از ادارات، سازمان‌ها و نهادها نیز توسط اکیپ‌های جداگانه انجام می‌شود.

جانشین استاندار در ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: همه کارکنان ادارات ملزم به استفاده از ماسک هستند و بازرسی بر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط بازرسان مشخص شده انجام می‌شود.

قاسم‌پور با بیان اینکه برای همه دستگاه‌های اجرایی چه کارکنان و چه ارباب رجوع استفاده از ماسک الزامی است، بیان کرد: ارباب رجوعی که ماسک نزده باشد، اجازه ورود به ادارات ندارد و کارکنانی که ماسک نداشته باشند نیز اجازه ورود به اداره را ندارند و یک روز غیبت برای آنها ثبت می‌شود.

 

وی با بیان اینکه ماسک مؤثرترین، آسان‌ترین و راحت‌ترین روش پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا است، عنوان کرد: تمهیداتی اتخاذ شده که ماسک با قیمت و با کیفیت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

معاون استاندار فارس درباره تامین مواد اولیه برای تولید ماسک نیز تصریح کرد: جلساتی برگزار و پیگیری شده که در تولید ماسک مشکلی به وجود نیاید و مردم بتوانند بدون افزایش قیمت ماسک را تهیه کنند.

قاسم‌پور با اشاره به تعطیلی مجدد ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شیراز گفت: در 2 هفته گذشته محدودیت‌های جدیدی در استان وضع شده که از جمله سختگیری بیشتر در شهرستان‌های قرمز و تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی در شیراز بود چراکه سهم حمل و نقل عمومی در شیوع بیماری قابل توجه است.

وی در پاسخ به این سوال که تردد برای مردم با مشکل مواجه شده است، افزود: تصمیمات جدید در جلسه امروز مطرح و اطلاع‌رسانی می‌شود اما ممکن است که در جمع‌بندی امروز مترو و اتوبوس با لحاظ کردن شرایط خاص بازگشایی شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار