هفته بیست و پنجم لیگ برتر
در هفته بیست و پنجم لیگ برتر روز جمعه 6 مسابقه برگزار می‌شود و در یکی از حساس ترین مسابقات تیم تراکتور تبریز میزبان سپاهان اصفهان است.
کد خبر: ۸۷۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱ 16 July 2020

به گزارش تابناک تبریز،لیگ برتر در وضعیت کرونایی آرام آرام به هفته های پایانی خود میرسد. در ایستگاه بیست و پنجم لیگ برتر فردا تراکتور در تبریز میزبان سپاهان رده دومی هست.

مسابقه ای که شاید بتوان آن را یکی از فینال های جذاب لیگ دانست. دو تیم مدعی دوم و چهارم جدول مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند تا با توجه به فاصله امتیازی فقط یک امتیازی بین دو تیم میتوان انتظار داشت برنده این دیدار قدم بزرگی را به سمت نایب قهرمانی این فصل برخواهد داشت. سپاهان دو هفته متوالی 4 امتیاز از دست داد تا فاصله اش با پرسپولیس صدرنشین 14 امتیاز شود و نایب قهرمانی خودش هم به خطر بیفتد.تراکتور هم به دنبال سهمیه اسیایی و نایب قهرمانی است. در واقع دو تیم فقط برای برد به میدان خواهند رفت و تقسیم امتیازها به نفع هیچ تیمی نیست. اگر کرونا نبود یکی از پرتماشاگرترین مسابقات لیگ را شاهد بودیم اما اکنون هواداران دو تیم از تلویزیون شاهد این رقابت جذاب خواهند بود. بازی رفت را تیم قلعه نویی 2 بر صفر برد.

*جمعه ۲۷ تیرماه

تراکتورسازی تبریز – فولاد مبارکه سپاهان ساعت 20»:15

محمدحسین زاهدی فرد – آرمان اسعدی – علی احمدی – مرتضی منصوریان

ناظر: محسن ترکی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار