کد خبر: ۸۷۵۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰ 14 July 2020

 

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: در صورتی که تعطیلی فعالیت برخی مشاغل لازم باشد یا نظری مبنی بر اعمال محدودیت وجود داشته باشد، دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی خوزستان باید نظرات خود را به ستاد استانی مقابله با کرونا ارائه دهند.

رضا نجاتی اظهار کرد: هر چند در حال حاضر روند موارد بستری و مراجعه به بیمارستان‌ها در خوزستان کاهش یافته اما همچنان استان خوزستان در وضعیت قرمز به سر می‌برد.

وی با اشاره به اعمال تعطیلی فعالیت برخی مشاغل در تهران در وضعیت هشدار، افزود: در استان خوزستان همچنان فعالیت برخی مشاغل در شهرهای قرمز ممنوع است اما در صورتی که تعطیلی فعالیت برخی مشاغل لازم باشد یا نظری مبنی بر اعمال محدودیت وجود داشته باشد، دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی خوزستان باید نظرات خود را به ستاد استانی مقابله با کرونا ارائه دهند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: این پیشنهادات، پس از بررسی به ستاد ملی ابلاغ می‌شود تا در صورت نیاز، تصمیم‌گیری شود.

نجاتی با اشاره به اینکه در حال حاضر پیشنهادی برای تعطیلی مشاغل یا اعمال محدودیت مطرح نشده است، بیان کرد: فعلا پیشنهاد دانشگاه‌های علوم پزشکی خوزستان، تعطیلی برخی مشاغل مانند باشگاه‌های ورزشی و آرایشگاه‌های زنانه ‌در شهرهای قرمز بوده است که این مشاغل همچنان تعطیل هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار