کد خبر: ۸۷۳۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ 10 July 2020

تعلل سازمان لیگ برای مشخص شدن تکلیف دیدارهای آینده تیم فولاد، خللی در روند این تیم ایجاد نکرده و فولاد اگر چه این روزها در قرنطینه است اما با تدبیر و در سایه اتحاد در حال جنگ و شکست کرونا است تا ماموریت ناتمام خود در فصل نوزدهم را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند.

۱۴ تیرماه بود که باشگاه فولاد اعلام کرد در تست کرونای اعضای این تیم مشخص شده، ۱۱ بازیکن و ۵ همراه تیم به کووید – ۱۹ مبتلا شده اند و درحالی که فولادی ها به خوبی برای بازی با نساجی در تاریخ ۱۵ تیرماه آماده شده بودند و عزم خود را برای کسب ششمین برد متوالی و تاریخ سازی در کسب این تعداد برد متوالی آماده کرده بودند، مثبت اعلام شدن تست ۱۶ عضو این تیم، فشار روانی بسیاری به تمام مجموعه فولاد وارد کرد.

به گزارش ایسنا، درحالی که تیم فولاد خوزستان از همان ابتدا به انجام تست کرونا از طریق بیمارستان های زیر مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام داشته ولی نکته مهم این بود که وقتی باشگاه فولاد از ابتلای ۱۶ عضو خود به کووید – ۱۹ پیش از بازی با نساجی خبر داد، سازمان لیگ نسبت به این تست ها اعتماد نداشت و تصمیم گیری را منوط به راستی آزمایی از طریق ایفمارک موکول کرد.

تعلل سازمان لیگ در تصمیم گیری دیدار فولاد و نساجی نیز دلخوری و واکنش سعید آذری را هم در بر داشت و او عنوان کرد که "تا کی باید تبعیض را تحمل کنیم؟ و در حالی که از صبح روز شنبه، ۱۴ تیرماه تمام مکاتبات قانونی و مستند خود را به سازمان لیگ، فدراسیون پزشکی ورزشی و ایفمارک ارسال کرده بودیم، تیم ما را به جلسه فنی مسابقه بردند." آذری واکنش و اعتراض به‌موقعی داشت زیرا حق تیمش بود، وقتی در بیمارستانی که زیر مجموعه وزارت بهداشت تست کرونا داده و ۲۵ درصد اعضای تیم به کرونا مبتلا شده اند، طبق قانونی که از قبل مشخص شده در میدان بازی با نساجی حاضر نشود. ضمن این که با مثبت اعلام شدن تست کرونای این تعداد از بازیکنان فولاد، مسئولان هتلی که این تیم در مازندران در آن اقامت داشت نیز به اعضای تیم فولاد برای خروج زودتر از هتل فشار وارد می کردند و همین باعث خروج شبانه فولاد از هتل و بازگشت به اهواز شد.

نکته جالب و قابل تامل نیز این است در حالی که سازمان لیگ پس از راستی آزمایی، ابتلای ۲۵ درصد از اعضای تیم فولاد به کرونا را تایید کرد، اما مسئولان این سازمان هنوز تکلیف فولاد را برای ادامه بازی هایش مشخص نکرده و گویا فعلا همه چیز را به گذشت زمان سپرده اند، هر چند که فولادی ها پس از بازی نکردن برابر نساجی به قرنطینه رفتند تا سلامتی خود را برای ادامه مسابقات به دست آورند.

البته در برنامه مسابقات هفته بیست و چهارم از سوی سازمان لیگ، این طور برمی‌آید که استقلال و فولاد فارغ از اتفاقات هفته گذشته، باید در هفته پیش رو با رقبای خود بازی کنند، موضوعی که فعلا باشگاه فولاد نسبت به آن واکنشی نداشته زیرا همچنان معتقد است که 25 درصد از اعضای این تیم به کرونا مبتلا هستند و باید در قرنطینه باشند. ضمن این که مشخص نیست وقتی سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات لیگ برتر پیش از این اعلام کرده بود، تعداد مبتلایان بازیکنان فولاد به حدی بود که بازی این تیم برابر نساجی طبق پروتکل‌ها لغو شد، چرا حالا حرف از حضور فولاد در هفته بیست و چهارم به میان آمده است.

فولاد این روزها با تدبیر، صلابت و در سایه اتحاد و همدلی به جنگ کرونا رفته تا با بهتر شدن وضعیت بازیکنان کرونایی تیمش، ماموریت ناتمام خود را با کسب سهمیه آسیایی به بهترین شکل ممکن به پایان برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار