رئیس حوزه هنری کرمانشاه گفت: تئاتر به خودی خود دارای ارزش است و می‌توان با به حرکت درآوردن چرخه اقتصادی این هنر فاخر، به اهمیت رونق تولید کمک بسزایی کرد.
کد خبر: ۸۷۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ 09 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، نشست تخصصی کتاب با حضور رییس حوزه هنری استان کرمانشاه، اساتید، پیشکسوتان و هنرمندان هنرهای نمایشی در کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست که با تدابیر اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، افشین آزادی گفت: تئاتر به خودی خود دارای ارزش است و می‌توان با به حرکت درآوردن چرخه اقتصادی این هنر فاخر، به اهمیت رونق تولید کمک بسزایی کرد.

رییس حوزه هنری استان افزود: در سالی که تحت عنوان رونق تولید نامگذاری شده، حوزه هنری کلیه امکانات موجود را در اختیار هنرمندان متعهد و دغدغه مند قرار خواهد داد و بدین منظور به زودی شاهد تکمیل پروژه پلاتو نمایش در این حوزه با بهترین امکانات خواهیم بود.

وی افزود: حوزه هنری کرمانشاه از کلیه هنرمندان حاضر و غایب در نشست دعوت می‌کندتا جهت اقتصادی شدن تئاتر در استان چاره‌ای بیندیشند و این حوزه پذیرای طرح‌های این عزیزان به منظور اجرایی شدن آن ها هستیم.

نشست نقدوبررسی کتاب تئأتر با هدف شناساندن پژوهشِ «درآمدی بر تاریخ نمایش» نوشته بهروز رضا مخصوصی و تقدیر از این هنرمند متعهد برگزار شد.

در پایان با اهدای لوح سپاس و تابلوی نفیس از تولیدات حوزه هنری کرمانشاه، از سال‌ها پشتکار بهروز رضا مخصوصی توسط پیشکسوتان تئاتر استان تجلیل به عمل آمد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار