رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از کشف ۲۹۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز و هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ 08 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ علی عسکری گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر خرید و فروش مواد مخدر مشخص شد، فردی به همراه همدستش مقدار قابل توجهی تریاک را از مرز‌های شرقی کشور تهیه کرده و به وسیله یک دستگاه کامیون فوتون در پوشش بار ماهی در حال انتقال آن به استان‌های مرکزی از جمله استان البرز هستند.

او افزود: بلافاصله برای پیشگیری از تقسیم شدن مواد مخدر در استان‌های مسیر موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران آن پلیس با هدایت لحظه به لحظه ماموران پلیس مبارز بامواد مخدر استان البرز به محور چابهار-جاسک اعزام شدند و با رصد و پایش خودرو‌های عبوری در نهایت کامیون متهمان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و ۲ نفر سرنشین آن را دستگیر کردند.

سرهنگ عسکری گفت: در بازرسی از کامیون متهمان ۲۹۰ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در بین ماهی‌ها جاساز شده بود کشف و به همراه متهمان به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان منتقل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در پایان گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت اخبار و اطلاعات پلیسی شهروندان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار