شهردار اصفهان
شهردار اصفهان گفت: برای احداث خط سه مترو با سرمایه گذار در حال مذاکره هستیم. احداث خط تراموا نیز در دستور کار است و با مشارکت غیر دولتی کلنگ تراموا به زودی به زمین زده خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴ 03 July 2020

قدرت الله نوروزی امروز قبل از خطبه های نماز جمعه اصفهان با تبریک روز شهرداری ها و دهیاری ها اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی ۱۴ تیر را به نام این روز در تقویم رسمی کشور ثبت کرده است. شهرداری ها به عنوان موسسات عمومی غیر دولتی وظایف روز افزونی دارند که دارای پیچیدگی های خاصی است.

وی افزود: کارکنان شهرداری در حوادث طبیعی و کمک به آسیب دیدگان پیشگام بودند و در زلزله کرمانشاه و سیل خوزستان اصفهانی ها کمک های شایانی کردند و در این ۳ سال با دیپلماسی قوی شهری شهرداری اصفهان به خوبی کار کرد و یک انقلاب عمرانی داشتیم.

شهردار اصفهان ادامه داد: بودجه ۲ هزار و ۷۵۰ میلیاردی شهرداری ظرف ۳ سال به بیش از ۶ هزار میلیارد تومان می رسد و این بودجه ها در راستای عدالت قضایی و اجتماعی و ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه عمران هزینه شده است.

نوروزی گفت: خط یک مترو که ۱۶ سال ساخت آن طول کشیده بود ظرف ۴ ماه به بهره برداری رسید. خط دوم مترو را از جبهه غرب به مناقصه گذاشتیم. باید خط دو مترو ۵ ساله تمام شود نه اینکه ۱۸ سال به طول انجامد.

وی افزود: برای احداث خط سه مترو هم با سرمایه گذار در حال مذاکره هستیم. احداث خط تراموا نیز در دستور کار است و با مشارکت غیر دولتی کلنگ تراموا به زودی به زمین زده خواهد شد.

شهردار اصفهان گفت: تراموا از دروازه تهران به دروازه شیراز خواهد آمد تا دانشجویان بهتر بتوانند امور خود را پیش ببرند.

نوروزی ادامه داد: سیاست گذاری ها باید در امور شهری درست شود. وظیفه داریم هر ثانیه وقتمان را صرف کار مردم کنیم. ساختمان اجلاس بین المللی تا پایان سال در آن باید ۲۵۰ هزار میلیارد تومان هزینه کنیم و تا پایان امسال بخشی از این سالن به بهره برداری می رسد و پیشرفت آن ۸۵ درصد بوده است.

وی گفت: ساختمان نمایشگاه بین المللی اصفهان در ماه های آینده افتتاح خواهد شد و برگ زرین دیگری در اصفهان رقم خواهد خورد. سالن اجتماعات گلستان شهدا نیز با کمک شهرداری و هزینه ۷۰ میلیارد تومانی و حمایت امام جمعه به زودی تکمیل می شود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: امسال همه مناطق شهرداری اصفهان شاهد افتتاح پروژه خواهند بود. در اصفهان بین اعضای شورای شهر و شهرداری و مدیریت استان و امامان جمعه همدلی و همراهی بوده است. اگر جامعه ای دچار بی تفاوتی شود و مردم نقد نکنند آنگاه دیگر روابط اجتماعی شکست می خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار