استاندار ایلام با رضایت بخش توصیف کردن عملکرد شهرداری ایلام بر رعایت پیوست فنی و لحاظ کردن رضایت مندی شهروندان در اجرای پروژه ها تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 03 July 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در حاشیه بازدید از پروژه های شهری ایلام ضمن قدردانی از فعالیت های مثبت مجموعه شهرداری ایلام اظهار داشت: تسریع در روند اجرای پروژه ها همراه با ‌در نظر گرفتن مسائل فنی باید مد نظر شهرداری قرار گیرد.

وی با تاکید بر لحاظ کردن رضایت مندی مردم در اجرای پروژه های عمرانی سطح شهر، افزود: مقدمات کار برای تفاهم با مالکینی که در محدوده زیرگذر شهید کشوری قرار دارند باید فراهم شود.

شهردار ایلام نیز ضمن قدردانی از مساعدت و حمایت استاندار ایلام از مجموعه مدیریت شهری اظهار داشت: مدت زمان پیش بینی شده برای اجرای زیرگذر شهید کشوری که هم اکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ۱۸ ماه بود که عملیات اجرایی آن از آذرماه ۹۸ آغاز شد و قصد داریم با همکاری پیمانکار و مجموعه نظارت این پروژه را زودتر از موعد مقرر و سر یکسال به اتمام برسانیم.

طالب صادقیان افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر آمادگی تفاهم با مالکین املاک باقی مانده در محدوده زیرگذر شهید کشوری را اعلام داشته و پذیرای شهروندان عزیز هستیم.

گفتنی است استاندار ایلام و هیات همراه از سه فاز سیلبند مدرس و فاز سوم بام ایلام نیز بازدید کرده و در جریان روند پیشرفت فیزیکی پروژه ها قرار گرفتند. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار