کد خبر: ۸۷۰۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸ 02 July 2020
 

تابناک/رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت: هزار و ۲۳ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی نگاهی به طنز معاصر «طنز پهلو ۴» ارسال شده است.

به گزارش شیرین طنز، یوسف نیک انجام در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتشار فراخوان برگزاری چهارمین جشنواره ملی نگاهی به طنز معاصر با عنوان «طنز پهلو ۴» در اردیبهشت ماه ۹۹، اظهار کرد: آخرین مهلت ارسال آثار ۳۱ خرداد ماه بود.

وی با بیان اینکه بیش از هزار و ۲۳ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، افزود: از این تعداد ۴۹۳ اثر در بخش شعر طنز، ۳۶۴ اثر در بخش نثر و ۱۶۶ اثر در بخش داستان کوتاه ارسال شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره به اینکه این آثار اکنون در حال داوری است، گفت: سرپرست تیم داوری چهارمین جشنواره ملی نگاهی به طنز معاصر «طنز پهلو ۴» رضا رفیع چهره برجسته طنزپردازی کشور است.

وی به برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره نیز اشاره و با بیان اینکه این مراسم با حضور مهمانان ملی و استانی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این مراسم تیرماه امسال و با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا با حد اکثر ۵۰ درصد ظرفیت سالن مجتمع فرهنگی سید الشهدا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن و همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار