قرارگاه رسانه ای دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد
قرارگاه رسانه ای دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با هدف گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۶۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸ 30 June 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، جلسه برنامه ریزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور فرمانده تیپ 48 فتح، مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان , معاون اجرایی سپاه فتح,  مسئول مرکز حفظ آثار سپاه فتح, مسئول بسیج  صدا و سیما مرکز استان,  مدیر بسیج رسانه استان  و مسئول اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان در سالن تیپ 48 فتح  برگزار شد.

مسئول مرکز حفظ آثار سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس  قراگاه رسانه ای دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با محوریت صدا و سیمای مرکز استان و با همکاری تیپ 48 فتح ، سازمان جهاد کشاورزی استان, هلال احمر استان بنیاد شهید و امور ایثارگران و ... با موضوع تبیین نقش هر سازمان در دوران دفاع مقدس در دو حوزه عملیاتی و پشتیبانی تشکیل شده است.

 سرهنگ دوم پاسدار ایمان خردمند بیان کرد: در این قرارگاه فرماندهی تیپ 48 فتح به عنوان میزبان در طول سال 99  با حدود 40 عنوان برنامه زنده تلویزیونی و رادیویی داشته های استان در دوران دفاع مقدس را برای انتقال به  نسل های فعلی و آینده در قالب مستند سازی به تصویر خواهند کشید.

وی بیان کرد: مدیران جهاد کشاورزی ، بنیاد شهید ، هلال احمر,فرماندهای و رزمندگان دوران دفاع مقدس و مجموعه سپاه فتح و بسیج  قول مساعد دادند که در این برنامه همکاری فعال داشته باشند.

تولید ۵۰ ویژه برنامه دفاع مقدس در شبکه استانی دنا

مدیرکل صدا وسیمای مرکز این استان در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس خواستار مشارکت ادارات و نهاد‌های فعال در دوران دفاع مقدس شد.

امیر رئوف پاسداشت حماسه‌های دوران دفاع مقدس و آشنا ساختن نسل‌های بعد از آن دوران را یک ضرورت فرهنگی دانست و افزود: برنامه سازان شبکه استانی دنا به زودی تولید و پخش ویژه برنامه‌های مربوط به دفاع مقدس را آغاز می‌کنند.

وی ادامه داد: اغلب این برنامه‌ها گفتگو محوراست و بر چگونگی، چرایی و باید‌های این دوران پرافتخار متمرکز خواهند بود.

مدیرکل صدا وسیمای استان اضافه کرد: حضور پیشکسوتان و یادگاران دوران دفاع مقدس در برنامه‌های مختلف شب‌های شیدایی که در دهکده دفاع مقدس برگزار می‌شود علاوه بر جذابیت بیشتر، به رونق این برنامه‌ها کمک می‌کند.

مدیرکل صدا وسیمای شبکه دنا حضور مردم استان را در عرصه‌های دفاع تعیین کننده و بیاد ماندنی دانست واضافه کرد: در برنامه‌های پیش رو دست کم از ۱۰۰ وصیت نامه شهدا به عنوان منابع معتبر در تولید و برنامه‌ها بهره برداری خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر سیمای استانی برنامه‌های مربوط به چهلمین سالگرد دفاع مقدس در بخش‌های مختلف خبری و واحد صدای استان نیز تولید و پخش می‌شود.

 بازسازی عملیات طریق القدس در دهکده دفاع مقدس استان

فرمانده تیپ ۴۸ فتح این استان هم در این جلسه گفت: به همین منظور عملیات طریق القدس در دهکده دفاع مقدس استان بازسازی می‌شود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان افزود: تیپ ۴۸ فتح استان تاکنون ۹ مورد از عملیات‌های مهم از جمله کربلای یک، کربلای ۴ و ۵ و والفجر ۸ را برای آشنایی نسل جوان با حماسه‌های ماندگاررا بازسازی کرده است.

معاون اجرایی سپاه فتح استان هم از صدا وسیمای مرکز استان برای تولید برنامه‌هایی با موضوع دفاع مقدس قدردانی کرد و گفت: این برنامه هابرای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در طول سال و هفته دفاع مقدس تولید و پخش شده است.

سرهنگ پاسدار سعید برومند زاده افزود: در برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس علاوه بر باز خوانی ارزش‌های دفاع مقدس، توطئه‌ها دشمنان نظام تبیین شود.

در این جلسه مقرر شد سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد هر هفته یک شهید از شهدای استان را در رسانه ها و شبکه های اجتماعی و مجازی معرفی کند.

 در این جلسه اعضا درباره چگونگی برگزاری ویژه برنامه پیش رو گفت وگو کردند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار