رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق استان تهران گفت: در طرح ضربتی که با دستور دادستان ورامین انجام شد ۱۴ نفر از اراذل و اوباش معروف ورامین طی عملیات پلیسی دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۶۹۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵ 30 June 2020
۱۴ نفر اراذل و اوباش معروف ورامین دستگیر شدند

سرهنگ داریوش صادقی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص دستگیری اراذل و اوباش معروف ورامین، اظهار کرد: این طرح با دستور دادستان ورامین و برای برقراری امنیت بیشتر در جامعه صورت گرفت و این افراد گاهاً در محله‌ها اقدام به ناامنی و ایجاد مزاحمت می‌کردند و امنیت عمومی جامعه را بر هم می‌ریختند.

وی ادامه داد: این افراد طی عملیات پلیسی که با مشارکت پلیس انتظامی شهرستان ورامین انجام شد موفق شدند تمامی افراد را شناسایی شده را دستگیر کنند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق استان تهران افزود: یکی از اراذل و اوباش به دلیل ترس پلیس و برای گمراه کردن اقدام به چاپ اعلامیه فوت خود کرده بود که بعد از بررسی‌ها مشخص شد هیچ گواهی فوتی برای این اراذل و اوباش معروف صادر نشده و فرد مورد نظر در قید حیات است.

سرهنگ صادقی خاطرنشان کرد: این اراذل و اوباش در یکی از دامداری‌های بخش جوادآباد مخفی شده بود با هوشیاری پلیس دستگیر شد.

وی در ادامه گفت: پلیس امین مردم است و در خصوص آسایش و امنیت مردم با هیچ کس شوخی ندارد و هر کس که بخواهد امنیت جامعه را برهم بزند با وی به شدت برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق استان تهران در پایان اظهارکرد: افراد دستگیر شده بعد از سپری کردن تحقیقات اولیه به دادگستری معرفی خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار