علی تشنه دل:
به گزارش تابناک سمنان: علی تشنه دل سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: جهادگران عرصه تولید ، اعم از صنعت و معدن ، بعنوان سربازان و سرداران جنگ اقتصادی هستند.
کد خبر: ۸۶۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲ 30 June 2020

حفظ اشتغال اولویت صنعت معدن استان سمنان خواهد بود - خبرگزاری بازار ...

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن تبریک دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن افزود: نامگذاری این روز در تقویم رسمی کشور نشانگر نقش ارزنده و جایگاه رفیع این عرصه در تکامل اقتصادی کشور می‌باشد.

وی اظهار داشت: بخش صنعت و معدن توانسته است با بهره گیری از سرمایه‌های فیزیکی متراکم شده، منابع طبیعی و مواد خام، نیروی انسانی و دانش فنی در تامین بسیاری از مایحتاج زندگی انسان و رشد اقتصادی جوامع، نقش کلیدی ایفا نماید.

علی تشنه دل تصریح کرد: جهادگران عرصه تولید بعنوان سربازان و سرداران جنگ اقتصادی باید با تکیه بر توان ملی، تولید داخل و صادرت محور، توسعه صادرات و کنترل واردات و بهره برداری مناسب از فرصت‌های رشد و توسعه و بهره گیری از خدمات آنان برای توسعه زیرساخت‌ها و رشد سرمایه گذاری گامی فراتر از کشور‌های منطقه در جهت بهبود فضای کسب و کار بیش از گذشته برداشته شود.

تشنه دل همچنین اضافه کرد: روز صنعت و معدن در سالی که به نام " جهش تولید " نامگذاری شده است، فرصتی می‌باشد تا قدردان تلاش‌های همه‌ی صنعتگران، معدنکاران، مدیران، مهندسان و کارآفرینان اندیشمند و خیرخواهی باشیم که به عنوان پیشقراولان عرصه اقتصادی با همت و صبوری در برابر مشکلات سینه سپر کرده و با شایستگی ایستاده اند.

وی در ادامه این روز بزرگ را به کلیه تلاشگران عرصه تولید و نهضت ساخت داخل، مهندسان صنعتی و معدنی و نیز کارگران زحمتکش و غیرتمند بویژه به صنعتگران و معدنکاران شریف، سخت کوش و ساعی استان پهناور سمنان که از ظرفیت‌های صنعتی و معدنی فراوانی برخوردار است همچنین همکاران مجموعه صنعت، معدن و تجارت استان تبریک گفت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار