کد خبر: ۸۶۸۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷ 29 June 2020

 

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مشکلات کشور ناشی از بی تدبیری برخی مسئولین است.
 
                                                   مشکلات کشور ناشی از بی تدبیری برخی مسئولین است

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار اسماعیل کوثری شامگاه یکشنبه در مراسم هفته حقوق بشر آمریکایی که با حضور برخی مقامات استانی و شهرستانی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در شهرستان ورامین برگزار شد، طی سخنانی اظها ر داشت: جنایات آمریکا باید برای نسل جوان انقلاب تبیین شود و اگر این کار انجام نشود در این موضوع کوتاهی شده چرا که بسیاری از مسئولان به انقلاب خدمت کرده و برخی نیز خیانت کرده اند.

وی ادامه داد: سازمان ملل متعلق به تمام کشورها است نه تنها برای یک کشور، حقوق بشر را باید برای تمام مردم جهان خواست نباید به خاطر اینکه پول و قدرت در دست دولت آمریکا است برای هر جنایتی که انجام می‌دهد توجیه داشته باشد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران یادآور شد: امام خمینی (ره) با دست خالی چنان با ابرقدرت‌ها روبرو شد که آنها فکرش را هم نمی‌کردند؛ امام راحل و مقام معظم رهبری دشمن شناس دقیقی هستند.

کوثری افزود: ۲ عامل باعث پیروزی و تداوم انقلاب شده است، آن دو عامل رهبری و مردم ولایت مدار بوده و مردم پای این مکتب ناب محمدی (ص) ایستاده اند؛ اگر مسئولان خدا را در نظر بگیرند این مملکت هیچ مشکلی پیدا نخواهد نکرد.

وی بیان داشت: متأسفانه بی تدبیری برخی مسئولان باعث شده که گاهی اوقات دچار مشکل شویم وگرنه کشور ما ثروتمند و غنی است و ۲۰۰ هزار شهید برای این انقلاب ارزشمند هستند و تمام ملت مقابل دشمنان انقلاب در طول این چهل سال ایستاده اند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: چه کسانی گرانی را در جامعه به وجود آورده است، چه عده‌ای در لباس روحانیت گوش به فرمان مقام معظم رهبری نیستند و به اقتصاد مقاومتی کمک نمی‌کنند.

وی بیان کرد: توانمندی ما در حد حرف نیست بلکه در عمل ثابت کرده ایم، مقام معظم رهبری فرمودند به برجام خوشبین نیستم، نباید دنبال شیطان رفت.

سردار کوثری در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: وفاداری خودمان را با عمل به فرمان مقام معظم رهبری ثابت کنیم و ان شاالله با برادری مسئولان این مشکلات برطرف خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار