سرخپوشان پایتخت در 21 بازی لیگ نوزدهم تنها 10 گل خورده اند تا میانگین کمتر از نیم گل خورده در یک بازی را داشته باشند. آن ها (بدون احتساب بازی 3-0 سپاهان) موفق به ثبت 12 کلین شیت شدند تا تنها تیم سپاهان را با 13 کلین شیت بالاتر از خود داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳ 28 June 2020

البته سپاهانی ها تنها با پیام نیازمند موفق به این کار شدند اما پرسپولیس با گلر خود یعنی علیرضا بیرانوند و بوژیدار رادوشوویچ در 12 بازی دروازه خود را بسته نگه داشت و چه بسا اگر دیدار مقابل زردپوشان اصفهان نیز برگزار می‌شد، می‌توانستند رکورد خود را بهتر کنند. در این بین علیرضا بیرانوند در شش بازی از 13 مسابقه دروازه خود را بسته نگه داشت و بوژیدار نیز همین تعداد کلین شیت را در 7 بازی از خود به جای گذاشت.

اما در این بین نمی‌توان از نقش مدافعان پرسپولیس هم در آمار کلین شیت آن ها چشم پوشی کرد. محمد انصاری، سیدجلال حسینی، محمد نادری، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری و محسن ربیع خواه بازیکنانی بودند که این فصل در خط دفاعی پرسپولیس نقش آفرینی کردند و موفق شدند این تیم را به بهترین خط دفاعی لیگ برتر تبدیل کنند؛ هرچند که برای رکورد بعدی یعنی تعداد کلین شیت، باید عملکرد بهتری داشته باشند.

حالا مدافعان سرخپوش آماده این هستند تا سیزدهمین کلین شیت را در بازی با پیکان ثبت کنند. سیدجلال نیز آماده شده و در اختیار یحیی گل محمدی است و باید دید سرمربی قرمزها کدام دو مدافع میانی را در ترکیب به کار می‌گیرد. نکته مهم این که قرمزها علاوه بر دو دروازه بان مطمئن، مدافعان بسیار خوبی هم دارند که آن ها را به سوی قهرمانی هدایت می‌کنند.

پرسپولیسی ها فصل گذشته 18 کلین شیت ثبت کردند و حالا باید دید در پایان امسال موفق به رکورد شکنی خواهند شد یا نه؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار