کد خبر: ۸۶۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷ 28 June 2020

 

فلسطینی ها خود را برای برگزاری «هفته خشم» در سراسر جهان علیه الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی آماده می کنند.

به گزارش تابناک خوزستان، به نقل از خبرگزاری صفای فلسطین، فلسطینی ها خود را برای برگزاری هفته خشم از روز نخست ماه ژوئیه آتی(۱۱ تیر) آماده می کنند.

قرار است در جریان هفته خشم، تظاهرات و راهپیمایی های مختلفی در ۸۰ شهر و پایتخت کشورهای عربی و جهان علیه اقدام رژیم صهیونیستی برای الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی برگزار شود.

گروه «صامدون» با صدور بیانیه ای خواهان برگزاری پرشور هفته خشم در سراسر جهان در حمایت از مسأله فلسطین و مخالفت با الحاق کرانه باختری شد.

در این بیانیه آمده است: اقدامات صهیونیستها در توسعه دائره اشغالگری خود علیه ملت فلسطین و سرزمین آنها با حمایت کامل امپریالیسم در جهان انجام می شود.

در این بیانیه خاطر نشان شده است: ملت های عربی امروزه باید برای رها شدن از قید و بندهای رژیمهای مرتجع و حرکت به سمت مسأله فلسطین وارد عمل شوند.

لازم به ذکر است که تصمیم رژیم صهیونیستی برای الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی موجی از واکنش های منفی و مخالفت ها را در کشورهای عربی و اسلامی برانگیخته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار