غضنفرآبادی:
نماینده مردم بم در مجلس می گوید:امروز اگر سازمان‌های بین المللی ابزار دست ترامپ نباشند؛برای سلطه جویی،ظلم و چپاول آن ها را تحریم می‌کند.
کد خبر: ۸۶۷۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱ 27 June 2020

به گزارش «تابناک»؛ موسی غضنفر آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: بارها اعلام ‌کردیم که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند،مقام معظم رهبری هم فرمودند که به غربی ها اعتمادی نیست.

وی ضمن محکوم کردن اقدام شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی،مطرح کرد: برخی در داخل کشور  و همینطور بیرون کشور باور نمی کردند که آمریکا به هیچ‌چیز پایبند نیست.

رفتار ترامپ گویای بی اعتباری سازمان های بین المللی است

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد:خروج آمریکا از پیمان ها و تعهدات بین المللی جزو حکومت داری آمریکا است و این آخرین اقدام ترامپ علیه پیمان‌ها و نهادهای بین‌المللی نخواهد بود.

غضنفرآبادی اظهارکرد: سازمان‌های بین‌المللی به صورت ابزار در دست استکبار جهانی و آمریکا هستند،اگر ابزار نبودند؛ همین کارهایی که ترامپ انجام می دهد مانند تحریم ،تهدید و استفاده از حق ظالمانه وتو، گویای بی اعتباری آنها است.

وی با اشاره به تحریم دادگاه بین المللی لاهه توسط ترامپ،افزود: آمریکایی ها به دادگاه اکتفا نکردند، هرکجا که ابزار در دستشان نباشد؛ تحریم می کنند و اعتنایی نمی کنند و به قواعد دنیا پایبند نیستند؛مگر اینکه پیمان های بین المللی و قرادادها و سازمان های جهانی ابزار دست شان باشد.اگر این پیمان ها و سازمان های بین المللی ابزار دست شان باشند پول خرج می کنند غارت و چپاول می کنند.

نماینده مردم در مجلس هفتم و هشتم شورای اسلامی بابیان اینکه سازمان مللی که امروز واقعاً هیچ خاصیتی ندارد،ادامه داد: سازمان ملل برای کشورهای جهان سوم نه اینکه خاصیت ندارد ، بلکه ضرر است.

وی اظهار کرد: امروز دنیا نشان داده که اگر این سازمان‌ها در اختیار ترامپ نباشند و اگر ابزار دستش نباشند؛ برای سلطه جویی،بی‌عدالتی، ظلم و چپاول  آن ها را تحریم می‌کند.

رئیس اسبق دادگاه‌های انقلاب استان تهران ،در ادامه خاطرنشان کرد: هر موضوعی که در به اصطلاح سازمان ملل وجود داشته و یا پیمان های بین المللی؛هرکجا که به نفع آمریکا نبوده ازآن خارج شده اند،در بحث برجام و هسته‌ای،گازهای گلخانه‌ای، معاهده آب‌ و هوایی پاریس، پیمان های کنترل تسلیحاتی و شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد همینطور وقتی احساس کردند که به نفعشان نیست،حتی اگر این توافقات  مورد تایید  همه کشورها هم بوده از آن ها خارج شده اند.

وی با اشاره به درگیری ها و ناارامی ها در آمریکا و کشورهای اروپایی مطرح کرد:در حال حاضر جلوی چشم همه مردم دنیا ،این همه مردم بی‌گناه ، بی‌دفاع و بیچاره آمریکا را می‌زنند ، شکنجه می‌کنند و بیش از چند ده هزار نفر را با سرنوشت نامعلوم بازداشت کرده اند،سازمان ملل و شورای امنیت یا مجمع عمومی سازمان ملل هیچ اقدامی را انجام نمی‌دهند.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر درمجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی در برابر اقدام شورای حکام، اقدام فعالی را در پیش خواهد گرفت،تصریح کرد: سازمان های بین المللی ابزار و اهرم فشار استکبار هستند و قدرت و خاصیت ندارند و قدرتشان در اختیار کشورهای مستکبر و زورگو از جمله آمریکا است.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار