کد خبر: ۸۶۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶ 26 June 2020

تئاتر خیابانی مضرات اعتیاد در آستارا اجرا شد

تابناک/انجمن معتادان گمنام با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا برای تبیین مضرات اعتیاد و ترغیب جامعه هدف به اصلاح و بهبودی، در نوار ساحلی این شهرستان تئاتر خیابانی اجرا کرد.

توفان سیف اللهی مسئول روابط عمومی انجمن معتادان گمنام در آستارا غروب پنجشنبه در برنامه هنری این انجمن در ساحل سفیر امید آستارا گفت: تجربه اصلاح و بهبودی هر معتاد، برای سایر معتادان آموزنده و راهگشاست.

وی افزود: انجمن معتادان گمنام در آستارا بیش از ۲۰۰ عضو دارد و هزینه فعالیت های خود را خودمان تامین می کنیم اما به حمایت های معنوی مردم و مسئولان نیاز داریم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا نیز گفت: تئاتر خیابانی مضرات اعتیاد در ۲۰ دقیقه توسط بازیگران گروه نمایش مولانا به کارگردانی منصور سفیدگر اجرا شد و آگاهی عمومی از خطر اعتیاد و معرفی انجمن معتادان گمنام از هدف های آن بود.

شاپور تشرینی افزود: نمایشگاه عکس و پوستر اعتیاد خانمانسوز نیز در چند غرفه و شامل ۵۰ عکس، مورد استقبال شهروندان و گردشگران قرار گرفت و این نمایشگاه تا پایان هفته مبارزه با مواد مخدر در ساحل سفیر امید دایر است.

وی گفت: زبان هنر مهمترین راه پیشگیری از مواد مخدر است و باید از ظرفیت و توان هنرمندان در پیشگیری و مبارزه با اعتیاد بهره گرفته و با برنامه های فرهنگی، آموزش های لازم ارائه شود.

هفته نخست تیرماه هفته مبارزه با مواد مخدر و بیست و ششم ژوئن مصادف با پنجم تیرماه، روز جهانی مبارزه با مواد مخدر است.

شهرستان گردشگرپذیر بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان، حاشیه دریای خزر و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و سه کمپ ترک اعتیاد در آن فعال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار