محسن جهانشیر گفت: طبق بررسی‌های ۷ پروژه ورزشی تا پایان سال ۹۹ در استان همدان به بهره‌برداری می‌رسد که اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه‌ها ۳۲ میلیارد تومان خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۶۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷ 24 June 2020
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از واگذاری مدیریت اماکن ورزشی روستایی به سازمان‌های مردم‌نهاد خبر داد.

به گزارش مهر، جهانشیر در برنامه هفتگی نشست با رسانه‌ها با تبریک آغاز دهه کرامت اظهار کرد: امسال سومین جشنواره استعداد‌های برتر در ۶۵ رشته و با حضور ۳۱ هیئت ورزشی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون برای برگزاری مسابقات و میزبانی برخی رشته‌های ورزشی در استان همدان جلسات کارشناسی با حضور هیئت‌های ورزشی، مربیان و ورزشکاران برگزارشده است، گفت: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته در سومین جشنواره استعداد‌های برتر کشور میزبانی برخی رشته‌ها را بپذیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در همدان اشاره و عنوان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برای امسال مدنظر قرار گرفته است.

وی افزود: طبق بررسی‌های ۷ پروژه ورزشی تا پایان سال ۹۹ در استان همدان به بهره‌برداری می‌رسد که اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه‌ها ۳۲ میلیارد تومان خواهد بود.

وی افزود: برنامه ریزی‌ها به نحوی است زیرساخت‌های ورزشی نیمه‌تمام استان همدان سروسامان یابد و پروژه ورزشی بلاتکلیفی در همدان نداشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه با اشاره فعالیت ۱۳۵ سمن در استان همدان، گفت: بخش عمده فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد استان همدان امورات عام‌المنفعه و اجتماعی است.

وی افزود: سمن‌ها بازوان اجرایی دستگاه‌های دولتی هستند و برای فعالیت آن‌ها محدودیتی وجود ندارد.

جهانشیر با اشاره به اجرای طرح هر روستا یک سمن، گفت: اقدامات خوبی در این زمینه با همکاری فرمانداران صورت گرفته و تمامی بخشداران و دهیاران استان برای معرفی این مهم به جامعه هدف جوان روستایی وارد عمل شده‌اند.

وی گفت: در حال حاضر ۷۰ مکان ورزشی در روستا‌های استان همدان وجود دارد که با توجه به ظرفیت ایجادشده از طریق وزارت ورزش برای واگذاری اماکن ورزشی روستایی به سمن‌ها اقدام شده و آماده واگذاری مدیریت آن‌ها به سازمان‌های مردم‌نهاد هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار