جزئیات عملیات «بازدارندگی چهارم» یمنی‌ها؛
سخنگوی نیروهای مسلح یمن جزئیات عملیات بزرگ رزمندگان یمنی در عمق خاک عربستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۶۶۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ 23 June 2020

به گزارش تابناک خوزستان؛ تسنیم به نقل از شبکه خبری المسیره،  سخنگوی نیروهای مسلح یمن لحظاتی پیش اعلام کرد: به یاری و توفیق الهی، عملیات تهاجمی بزرگ «موازنه بازدارندگی چهارم» را علیه پایتخت دشمن سعودی انجام دادیم.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن با قرائت بیانیه مهم از انجام عملیات بزرگ موازنه بازدارندگی چهارم در پایتخت عربستان سعودی خبر داد.

وی تأکید کرد که این عملیات با تعداد زیادی از موشک‌های بالستیک و موشکهای بالدار قدس و ذوالفقار و هواپیماهای بدون سرنشین در عمق خاک عربستان انجام شده است. 

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه مهم خود تأکید کرد که عملیات بازدارندگی چهارم، وزارت دفاع و اطلاعات عربستان و پایگاه هوایی ملک سلمان و برخی مواضع نظامی در ریاض و جیزان و نجران را هدف قرار داد. 

سریع با بیان جزئیات این عملیات بزرگ تأکید کرد که عملیات مذکور در واکنش به ادامه محاصره ظالمانه و تجاوز وحشیانه ضد ملت بزرگ یمن صورت گرفته است.‎

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در ادامه این بیانیه درباره پیامدهای تجاوز و اقدامات جنایتکارانه و ادامه محاصره مجرمانه ضد ملت یمن هشدار داده و بر حق مشروع و ثابت ملت یمن بر اساس تکالیف دینی و اخلاقی و انسانی و ملی در دفاع از یمن و ملت پایدار و قهرمان آن تأکید کرد. 

این بیانیه همچنین وعده انجام عملیات نظامی شدیدتر و قوی‌تر تا زمان رفع محاصره و توقف تجاوز ضد یمن و تحقق  آزادی و استقلال برای ملت یمن را داده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار