کسانی هستند که به عنوان مدیرعامل در باشگاه می‌آیند و می‌روند. من یک سوال دارم. آیا یک بار شده است حرف راست و صادقی زده شود و به آن توجهی شود؟ الان می‌گویند مثلا مهدی حاج محمد اختلاس کرده است بعد از این من را از آن‌جا می‌برند و یک پست بهتر به من می‌دهند!
کد خبر: ۸۶۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ 22 June 2020

مهدی حاج‌محمد یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید مدیران آبی‌پوشان به دنبال منافع خودشان هستند و کسی دلش برای باشگاه نمی‌سوزد.
مهدی حاج‌محمد ، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روز‌های آبی‌پوشان پایتخت گفت‌:

من آقای سعادتمند را نمی‌شناسم. کسانی هستند که به عنوان مدیرعامل در باشگاه می‌آیند و می‌روند. من یک سوال دارم. آیا یک بار شده است حرف راست و صادقی زده شود و به آن توجهی شود؟ الان می‌گویند مثلا مهدی حاج محمد اختلاس کرده است بعد از این من را از آن‌جا می‌برند و یک پست بهتر به من می‌دهند! در فدراسیون فوتبال وقتی دادکان بهترین عملکرد را داشت برای چه او را از ریاست فدراسیون برمی‌داردند؟

مهدی حاج‌محمد ادامه داد:

به نظر من همه مدیران استقلال سر و ته یک کرباس هستند. این‌ها همه برای پول به باشگاه می‌آید. فتح الله زاده وقتی می‌بیند پول در استقلال وجود ندارد از باشگاه جدا می‌شود. تنها تیمسار خسروانی بود با عشق آمد. خسروانی کسی بود که برای دلش به استقلال آمد و ۵۰ سال پیش ۹۶ میلیون بودجه برای باشگاه تامین کرد و وقتی باشگاه دولتی شد آن پول و بودجه را به دولت تقدیم کرد در حالی که می‌توانست این پول را خودش بردارد. در حال حاضر هر کسی که به استقلال می‌آید اگر چند میلیارد از باشگاه بلند نکند که دست بردار باشگاه نمی‌شود.

مهدی حاج‌محمد درباره شروع مسابقات لیگ برتر گفت:

کیفیت هر بازیکنی باید با تمرین بالا باشد. وقتی تمرینی نباشد، آن بدن به شرایط ایده‌ال نمی‌رسد و یک مقداری سطح فوتبال پایین می‌آید و بدن افت می‌کند. الان فوتبال بدون تماشاچی شده است. این مثل غذای بدون نمک است یعنی هر فوتبالیستی که وارد استادیوم می‌شود، تماشاگران را می‌بیند و انگیزه برای بازی می‌گیرد. در غیر این‌صورت بازی مثل تمرین می‌ماند.

مهدی حاج‌محمد پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد آبی‌پوشان در لیگ برتر گفت:

استقلال الان باید برای مقام سوم تلاش کند. فکر نکنم این تیم بتواند مقام اول را به دست بیاورد. استقلال می‌توانست قهرمان شود، اما نتایج بدی در ادامه به دست آورد. من فکر می‌کنم با شرایطی که پرسپولیس و سپاهان دارند، اگر استقلال فولاد را شکست دهد می‌تواند مقام سوم را به دست آورد یا در بهترین حالت نایب قهرمان شود.

مهدی حاج‌محمد در پایان گفت:

آقای فرهاد مجیدی بازیکن خوبی بود و آدم باشخصیتی است، اما من فکر نمی‌کنم مربی‌گری‌اش مثل بازی‌اش باشد. من هم بلدم باشگاه استقلال را دست بگیرم، اما استقلال یک مربی بزرگ می‌خواهد، چون فرهاد مجیدی کاری نکرده که بگوییم خوب بوده یا عملکرد بدی داشته است. مجیدی هنوز نتوانسته است تیم را خوب جمع کند و باید دید در آینده چه پیش می‌آید. حضور مربی در یک تاثیر بسیار زیادی دارد. به طور مثال اگر رایکوف نبود، ما نمی‌توانستیم قهرمان آسیا شویم.

 

پارس فوتبال

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار