کد خبر: ۸۶۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴ 21 June 2020

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از بازداشت یک شرور مسلح معروف به "گرگ بیابان" خبر داد.

 

 
"گرگ بیابان" در تور پلیس افتاد

سردار محمد قنبری از بازداشت یک قاتل حرفه‌ای در استان سیستان و بلوچستان خبر داد و اظهار کرد: در چند سال اخیر، در پی شرارتهای سریالی فردی مسلح معروف به "گرگ بیابان" در سطح شهرستان ایرانشهر و قدرت‌نمایی او با سلاحهای نیمه‌سنگین و انتشار عکسها و کلیپهایی در این رابطه توسط این فرد در فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: این شرور مسلح و تحت تعقیب، در چند سال گذشته ضمن ارتباط با گروه‌های تروریستی معاند، با تشکیل گروهکی سعی در ناامن جلوه دادن استان و بدنام کردن مذهب تشیع داشت و در راستای رسیدن به اهداف پلید خود با تیراندازی به مردم عادی، از سال 1390 تا سال 1393 مرتکب پنج فقره قتل عمد مسلحانه در سطح استان شد و سپس به کشور پاکستان فرار کرد. 

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ وی تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری این شرور ادامه داشت تا اینکه مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر مدتی قبل سرنخهایی از حضور مجدد این فرد در سطح شهرستان به دست آوردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: سرانجام با تلاش شبانه‌روزی پلیس و با انجام یک سری اقدامات تخصصی مخفیگاه این شرور در یکی از روستاهای حومه ایرانشهر شناسایی و روز جمعه متهم در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

قنبری با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی نیسان پیکاب متعلق به این شرور و کشف یک قبضه کلت کمری و مقادیری مهمات جنگی در بازرسی از مخفیگاه او خاطرنشان کرد: این شرور با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار