سرپرست اداره کل کتابخانه های استان اصفهان گفت: تاکنون بیش از ۸۲ هزار نفر از استان اصفهان در جشنواره رضوی شرکت کرده اند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با رشد صددرصدی همراه است.
کد خبر: ۸۶۴۹۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵ 20 June 2020

امیر هلاکویی با اشاره به تمدید مهلت شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیرماه اظهار داشت: تاکنون بیش از ۸۲ هزار نفر از استان اصفهان در این جشنواره شرکت کرده اند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با رشد صددرصدی همراه بوده است.

وی افزود: اصفهان پیشتاز شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی است و شرکت کنندگان در گروه‌های سنی متفاوت کودک، نوجوان و بزرگسال در قالب‌های داستانک نویسی، روزنامه کتاب، مسابقات چهار گزینه‌ای، پویش کتابخوانی و فعالیت‌های گروهی جشنواره شرکت کرده اند.

سرپرست اداره کل کتابخانه های استان اصفهان با اشاره به خروجی‌های متعدد جشنواره کتاب رضوی با هدف شناسایی سیره اهل بیت گفت: علاوه بر مطالعه کتاب‌های معرفی شده در جشنواره رضوی از نویسندگان و ناشران این حوزه حمایت می‌شود.

وی افزود: چنانچه شرایط کرونا اجازه دهد نسبت به برگزاری نمایشگاهی از آثار شرکت کنندگان در مراکز شهرستان‌ها اقدام خواهیم کرد.

هلاکویی با بیان اینکه هر شرکت کننده می‌تواند با وارد کردن کد ملی از وضعیت شرکت خود مطلع شود، افزود: سوالات جشنواره کتابخوانی رضوی به گونه‌ای طراحی شده است که شرکت کنندگان ملزم به مطالعه کاب‌های معرفی شده در این جشنواره هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار