فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: نیروی انتظامی آمادگی دارد با همکاری مناطق شهرداری و کلانتری‌ها، بر حواشی حاشیه‌ساز شهر را نظارت و کنترل کرده و امنیت را در آنها برقرار سازد.
کد خبر: ۸۶۴۹۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶ 20 June 2020

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا میرحیدری در جلسه مشترک نیروی انتظامی و شهرداری اظهار کرد: مدیریت شهری اصفهان متفاوت از سایر استان‌ها و شهرهای دیگر است به طوری که به جز پایتخت کشور، استانی نداریم که مرکزیت آن با سرعت و دقت در مدیریت شهری فعالیت کند.

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های مدیریت شهری اصفهان، افزود: باید با سرعت و شتاب گذشته امور دنبال شود؛ البته با توجه به شرایط سخت اقتصادی، انجام فعالیت‌ها با سختی‌ها و دشواری‌هایی همراه است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه وضعیت حواشی شهر نگران کننده است، گفت: از هر سمت نگاه کنیم در بحث امنیت دغدغه مردم ساماندهی وضعیت حاشیه شهر است از این رو پیشنهاد می‌کنیم شهرداری مناطق حاشیه‌ای، جلساتی با پلیس پیشگیری داشته باشند تا مخروبه‌ها، دخمه‌های حاشیه شهر و پناهگاه‌های مجرمان را شناسایی و تعیین تکلیف کنیم.

میرحیدری با ابراز نگرانی از اینکه بعضی از کوره‌های آجرپزی شهر به پناهگاه‌هایی برای مجرمان تبدیل شده است، تصریح کرد: نیروی انتظامی آمادگی دارد با همکاری شهرداری مناطق و کلانتری‌ها این حواشی حاشیه‌ساز شهر را نظارت و کنترل کند و امنیت را در آنها برقرار سازد.

وی گفت: نیروی انتظامی آمادگی دارد در پروسه‌ای سه ماهه در نیمه نخست امسال بخشی از دغدغه‌های مردم را کاهش دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار