کد خبر: ۸۶۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴ 20 June 2020
 

تابناک/مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (شنبه ۳۱ خرداد ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

زخمی شدن ۷ نفر بر اثر واژگونی یک خودرو در رودبار

پیمان اسدی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان گفت: عصر دیروز یک مورد حادثه واژگونی خودروی ام وی ام x۳۳ در محدوده امام زاده هاشم، منطقه توریستی حلیمه جان از سوی مردم به اورژانس ١١٥ گزارش داده شد.

او افزود: تیم فوریت‌های پزشکی امام زاده هاشم به محل این حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز اورژانس گیلان اظهار داشت: در پى این حادثه ۴ نفر در محل مورد مداوا قرار گرفتند و ۳ نفر (یک پسر ۱۲ ساله، یک دختر ۸ ساله و یک زن ۲۶ ساله) برای ادامه درمان به بیمارستان پورسینای رشت انتقال داده شدند.

اسدی تصریح کرد: مصدومان این حادثه با سرعت عمل بالا و اقدامات درمانى مناسب فوریت‌های پزشکی گیلان به مرکز درمانی انتقال یافتند.

او به مسافرانی که استان گیلان را برای سفر انتخاب می‌کنند، توصیه کرد: در طول سفر با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

کشف یک کیلو و ۱۰۰ گرم شیشه و هروئین در لاهیجان

سرهنگ قاسم جانعلی پور، فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: یک کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین در این شهرستان کشف شد.

او افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر شیشه و هروئین در سطح شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با تحقیقات نامحسوس صحت موضوع برای پلیس محرز و ردپایی از ۲ برادر سابقه دار ۴۱ و ۳۶ ساله در این پرونده کشف شد، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان محل اختفای متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

سرهنگ جانعلی پور ادامه داد: ماموران در بازرسی از منزل مسکونی متهمان ۶۰۰ گرم شیشه، ۵۰۰ گرم هروئین، یک دستگاه ترازوی توزین مواد و یک دستگاه کارتخوان کشف کردند.

او با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند، تصریح کرد: اعتیاد پدیده شومی است که نهاد خانواده، تولید و اشتغال در جامعه را به نابودی می‌کشاند و پیشگیری از این بلای خانمانسوز با بالا بردن سطح آگاهی افراد امکانپذیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار