کد خبر: ۸۶۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷ 16 June 2020

پیش بینی رگبار باران در ۷ استان/ تهران گرم‌تر می‌شود

سازمان هواشناسی از رگبار باران طی امروز و فردا در ۷ استان کشور خبر داد. دمای هوای شهر تهران آخر هفته به ۳۹ درجه و شنبه آینده به ۴۰ درجه افزایش خواهد یافت.

به گزارش بازار به نقل از سازمان هواشناسی، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی در ساعات بعدازظهر امروز و فردا در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، خراسان شمالی،‌ ارتفاعات شمالی خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر، وزش باد، ‌گاهی رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود. فردا (چهارشنبه) این وضعیت برای شرق هرمزگان نیز پیش بینی شده است.

روز پنجشنبه در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات البرز مرکزی و شرق هرمزگان رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد روی می‌دهد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی سه روز آینده در استان‌های خوزستان، ایلام و بوشهر در برخی ساعات وزش باد شدید با احتمال وقوع پدیده گردوخاک پیش بینی می‌شود، ضمن این‌که خلیج‌فارس در سه روز آینده مواج خواهد بود.

امروز در استان‌های تهران، سمنان، قم و مرکزی وزش باد نسبتا شدیدی پیش‌بینی شده است. در سایر مناطق کشور نیز طی ۵ روز آینده پدیده قابل توجهی نخواهیم داشت.

به گزارش بازار، امروز آسمان تهران آفتابی تا کمی ابری و حداکثر دمای ۳۷ درجه، فردا غالبا آفتابی با حداکثر دمای ۳۷ درجه، روزهای پنجشنبه و جمعه نیز آفتابی با دمای ۳۹ درجه بالای صفر پیش بینی شده است. شنبه هفته آینده دمای ۴۰ درجه بالای صفر برای پایتخت پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار