کمیته وضعیت فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد باشگاه استقلال به مکاتبات این نهاد برای پرداخت مطالبات ایسما بازیکن سابق این تا تاریخ تعیین شده تیم پاسخی ارائه نکرده است.
کد خبر: ۸۶۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱ 14 June 2020

 به گزارش تابناک خوزستان؛ باشگاه پاختاکور ازبکستان به دلیل عدم پرداخت مبلغ صدور رضایتنامه اسماعیل گونکالوس(ایسما) مدتی پیش از استقلال شکایت کرد.

این باشگاه برای این انتقال باید مبلغ 100 هزار دلار به باشگاه ازبکستانی پرداخت می‌کرد اما این اتفاق رخ نداد تا در نهایت کار به شکایت برسد اما سهل انگاری مسئولان استقلال در قبال این شکایت باعث شد تا فیفا نامه‌ای را به این باشگاه ارسال کند.

در نامه‌ای که اریکا مونتمور فریرا به باشگاه استقلال ارسال کرده اینچنین آمده است:

ما در تاریخ 22 می( جمعه دوم خرداد) نامه‌ای را به باشگاه شما ارسال کردیم اما تا تاریخ ارسال مجدد این نامه 12 ژوئن ( 23 خرداد) هیچ مکاتبه‌ای از طرف باشگاه استقلال با ما صورت نگرفته است. در نتیجه باید اعلام کنیم روند بررسی پرونده از طرف ما به پایان رسیده و دیگر هیچ مکاتبه‌ای در این زمینه پذیرفته نخواهد شد.

در ادامه این نامه آمده است: حکم این پرونده به زودی صادر خواهد شد و روند چگونگی اتفاقات را هم نیز به صورت رسمی به مراجع ذیصلاح ارسال خواهیم کرد.

به گزارش فارس، مشخص نیست چرا مسئولان باشگاه استقلال به نامه فوق تا تاریخ معین پاسخی را ارسال نکرده‌اند ضمن آنکه سعادتمند در آخرین گفت‌و‌گوی خود توضیحی در مورد پرونده ایسما و نامه فوق به باشگاه استقلال ارائه نکرد.

تصویر نامه ارسالی فیفا به باشگاه استقلال را در زیر ببینید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار