کد خبر: ۸۶۱۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۵ 11 June 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، صادق زیباکلام گفت: فرقی نمی‌کند که کاندید اصلاح‌طلبان در ۱۴۰۰ آقای جهانگیری باشد یا هر فرد دیگری. حتی خود آقای خاتمی هیچ شانسی در انتخابات ۱۴۰۰ ندارند، زیرا بدنه اجتماعی اعتقاد و باور خود را از دست داده است.
استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: «فرقی نمی‌کند که کاندیدای اصلاح‌طلبان در ۱۴۰۰ آقای جهانگیری باشد یا هر فرد دیگری. نه آقای جهانگیری، نه آقای عارف و نه حتی خود آقای خاتمی هیچ شانسی در انتخابات ۱۴۰۰ ندارند، زیرا بدنه اجتماعی که به اصلاح طلبان باور داشت و به آنان رای می‌داد بعد از انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۶ و عملکرد دولت آقای روحانی و مجلس دهم اعتقاد و باور خود را از دست داد؛ بنابراین اینکه الان اصلاح طلبان بگویند ما می‌خواهیم اسحاق جهانگیری را کاندیدا کنیم یا عارف و یا مرعشی و محسن هاشمی را کاندید می‌کنیم و ... هیچ فرقی ندارد».
وی تاکید کرد: «مهم نیست که اصلاح طلبان چه کسی را کاندید می‌کنند مهم این است که بدنه اجتماعی این جریان به صندوق رای پشت کرده و این را به وضوح در انتخابات اسفند ۹۸ دیدیم. قطعا این در خرداد ۱۴۰۰ هم تکرار خواهد شد لذا مساله مهم این نیست که نامزد اصلاح طلبان کیست، مساله مهم این است که بدنه اجتماعی این جریان پای صندوق نخواهد آمد».
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار