فیلم "وُرد" به مرحله نیمه نهایی دهمین جشنواره بین المللی فیگاری ایتالیا رسید.
کد خبر: ۸۶۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷ 09 June 2020

فیلم "وُرد" به مرحله نیمه نهایی دهمین جشنواره بین المللی فیگاری ایتالیا رسید.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فیلم کوتاه وُرد به کارگردانی محمد سلیمی راد و تهیه کنندگی رسول حاتمی نژاد به مرحله نیمه نهایی دهمین جشنواره بین المللی فیگاری ایتالیا (Figari fiilm festival) رسید.
جشنواره فیلم فیگاری که در سال ۲۰۱۱ ایجاد شده است، رویدادی است که به سینمای جوان و مستقل، فیلم های کوتاه و اول سینمایی کارگردانان جوان در سراسر جهان اختصاص داده شده است. 
این جشنواره ماه ژوئن(خرداد) هرساله در ساحل شهر گولف آرانچی ایتالیا برگزار می‌شود و امسال دهمین دوره خود را از تاریخ ۲۳ الی ۲۸ ماه ژوئن( ۳ الی۸ تیرماه ۹۹) پیش‌ رو دارد و به عنوان یک پروژه فرهنگی برای یافتن استعدادهای جوان در زمینه تئاتر و سینماست.
با گذشت سالها، این جشنواره به یک جشنواره مرجع سینمایی بین المللی تبدیل شده است.
فیلم کوتاه شهربازی (نماینده ایران در اسکار ۲۰۲۱) به کارگردانی کاوه مظاهری از دیگر فیلم های ایرانی حاظر در این جشنواره است.
فیلم کوتاه وُرد داستان یک مامور ژاندارمری است که برای تحویل دو مجرم اعدامی در بین مسیر دچار مشکلاتی می شود.
محمد سلیمی راد سال ۱۳۹۸ با ساخت فیلم کوتاه "ورد" افتخارات مهمی را در زمینه بین المللی کسب کرد که میتوان به برنده جایزه بهترین فیلم از چهارمین دوره جشنواره بین المللی لیفت هندوستان اشاره کرد و همچنین حضور در جشنواره های مختلف از جمله آلترناتیو رومانی، کلکته هندوستان، پاپی جاسپر کالیفرنیای آمریکا، لوناولای هندوستان، هفدهمین جشنواره فیلم "تصویر سال ۹۸" و شصت و چهارمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار