معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق کرمانشاه میزان مصرف برق هر دستگاه ماینر (دستگاه استخراج بیت کوین) را حداقل چهار برابر کنتور خانگی اعلام، گفت: پرونده هشت مرکز غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال هم اکنون در دست پیگیری است.
کد خبر: ۸۵۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸ 07 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،علیرضا رضایی، با اشاره به شروع فصل تابستان و افزایش پیک مصرف برق، اظهار کرد: در چنین شرایطی نیازمند مدیریت مصرف برای عبور از پیک بار امسال هستیم.

وی یکی از مواردی که به افزایش قابل توجه مصرف برق منجر می‌شود را فعالیت مراکز استخراج ارز دیجتال اعلام کرد و ادامه داد: میزان مصرف برق هر مرکز بسته به تعداد ماینر و نوع و میزان آمپر آنها متفاوت است، اما هر دستگاه ماینر حداقل چهار برابر یک کنتور برق خانگی مصرف دارد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه برای جلوگیری از مازاد مصرف ماینرها تعرفه مشخصی برای آنها در نظر گرفته شده، افزود: مراکز مجاز استخراج ارز دیجتال موظف به پرداخت این تعرفه هستند که البته چون این تعرفه بیشتر از تعرفه خانگی است، چندان مورد استقبال قرار نمی‌گیرد.

به گفته رضایی، هم اکنون در استان کرمانشاه هیچ شخص حقیقی یا حقوقی به صورت رسمی مجوزی به شرکت توزیع برق استان برای دریافت انشعاب استخراج ارز دیجتال ارائه نکرده است.

وی با بیان اینکه امسال موردی از کشف مراکز غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال در استان نداشته ایم، یادآور شد: سال گذشته هشت مرکز غیرمجاز در استان کشف شده که پرونده آنها در دست پیگیری است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان کرمانشاه از تشدید نظارت برای جلوگیری از فعالیت غیرقانونی این مراکز با شروع ایام پیک مصرف برق خبر داد و افزود: از مردم هم تقاضا داریم در صورت مشاهده مراکز غیرمجاز مراتب را با پلیس 110 در میان بگذارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار