فرماندار اصفهان
فرماندار اصفهان گفت: تاکنون گام های مؤثری در جهت توسعه شهرک صنعتی رامشه برداشته شده که این روند با همکاری بین بخشی باید ادامه یابد.
کد خبر: ۸۵۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶ 06 June 2020

به گزارش تابناک حسین سیستانی در آیین معرفی بخشدار جدید جرقویه و علیا در جمع نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان و بخش گفت: احمد صادقی به عنوان بخشدار جدید بخش جرقویه علیا معرفی و از زحمات حسین صادقی سرپرست این بخشداری قدردانی میشود.
معاون استاندار و فرماندار اصفهان در این آیین، با اشاره به ظرفیت خوب گردشگری در بخش جرقویه علیا، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های خوب گردشگری در بخش جرقویه علیا، با همکاری و همراهی مسئولین و مردم، زیرساخت های لازم جهت توسعه صنعت گردشگری در این بخش فراهم گردد.
فرماندار اصفهان با اشاره به اهمیت رونق بیشتر کشاورزی در بخش جرقویه علیا، گفت: باتوجه به پتانسیل خوب موجود در این منطقه، اقدامات مقتضی جهت لایروبی قنوات انجام و بستر لازم برای رونق بیشتر کشاورزی در این بخش مهیا گردد.
سیستانی با تأکید بر لزوم توسعه شهرک صنعتی رامشه، افزود: تاکنون گام های مؤثری در جهت توسعه شهرک صنعتی رامشه برداشته شده که این روند با همکاری بین بخشی باید ادامه یابد و بستر مناسب برای توسعه بیشتر زیرساخت های این شهرک، فراهم شود.
وی در ادامه تصریح کرد: باتوجه به ظرفیت خوب دامپروری در بخش جرقویه علیا، اقدامات لازم جهت راه اندازی مجتمع دامپروری در این منطقه، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
فرماندار اصفهان افزود: آسفالت معابر، بازنگری طرح هادی روستاها و همچنین تخصیص زمین جهت ساخت مسکن برای جوانان، ازجمله اقداماتی است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید برنامه ریزی های لازم در این راستا، انجام شود.
سیستانی در پایان خاطرنشان کرد: با همکاری و همدلی مردم و مسئولین می توان بسیاری از مشکلات موجود در این بخش را مرتفع کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار